hoesten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jee, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo meiden!

Hier ben ik weer met een brandende vraag!HELPPPPP!
    Ik had vorige week ineens keelpijn en daarop volgend sinds woensdag echt erge hoestbuien.Van die vervelende kriebelhoest en hoest tot overgevens toe.Ik gebruik Tussistin hoestdrank,omdat er weinig dingen zijn die ik nu mag gebruiken.Weet iemand wat ik er nog meer tegen kan doen,want lig hele nachten wakker en mijn buik en ribben doen gewoon zeer van het vele hoesten.

Alvast bedankt!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Irritant, had ik een paar weken geleden ook. Geloof dat ik iets van Etos hoestdrank of apotheek huismerk had. Hielp wel iets of even, maar goed, je wordt er gek van. Soms helpt het om een stukje brood ofzo te eten.

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hier nog een, heb toch maar dropjes in huis gehaald, hielp meteen en honing in de thee verzacht ook.
    Alleen niet te veel drop!

jessica

4. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips!Zal eens idd honing in mijn thee doen.De huisarts had het over het inhaleren van kamillethee,maar dat werkt helaas niet.
    Doordat ik een lage bloeddruk heb,maar ik wel veel drop :D ,maar probeer het nu ff met stophoest en Tussistin hoestdrank.Hopelijk is het snel over.Een week al mijn longen uit mijn lijf hoesten is niet echt leuk... :cry:

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    trachitol werkt snel

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    trachitol mag niet tijdens de zwangerschap volgens de bijsluiter!

als het echt kriebelhoest is kun je Daro-lan capsules nemen. Die werken heel goed en vertragend, dus 8 uur lang. Ik heb zelf een aantal weken terug er heel erg last van gehad.

Maar zodra je merkt dat het vastzittende hoest wordt (dus als er echt slijm meekomt) dan mag je die capsules niet meer innemen.

Misschien dat je tussistin tabletten nog kan proberen, dat die wel werken.

Verder mag je weinig hoestdrankjes werd mij verteld..

En als je 's nachts een hoestbui hebt is het inderdaad goed om een dropje te nemen. Laurierdrop verzacht heel erg. (kun je het beste pure larierdrop nemen, dat zijn hele kleine dropjes) Ik vind ze supervies :p maar het helpt wel.

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Je hoofdkussen wat hoger leggen hielp vorig jaar bij mij heel goed. Ik lag wel niet zo comfortabel maar je ligt niet zo plat dan. Wie weet helpt dat. Ik had gewoon nog een kussen extra onder mijn hoofd liggen. Succes ermee!

Deel Deze Pagina