Ik snap allereerst dat niemand definitief kan zeggen wat de reden is, ook de dokter niet, maar ben wel benieuwd naar jullie inzichten. Misschien herkent iemand iets. Vorige week woensdag werd ik tijdens het avondeten ineens misselijk en heb ik alles eruit gegooid. Daarna voelde ik me beter. Die nacht/vroege ochtend nog 3x gespuugd. Toen niet meer tot vrijdagavond. Daarna ook niet weer tot vanavond. Let wel erg op met eten en had vrijdagavond en vanavond redelijk normaal gegeten. Verder ben ik niet echt ziek, begin nu wat hoofdpijn te krijgen af en aan. Ben verder al ruim 2,5 kilo afgevallen, maar ook dat is niet zo gek, aangezien ik weinig eet. Diarree heb ik ook niet noemenswaardig gehad, mss 2x een beetje. Mijn zoontje heeft 2,5 week geleden 1x gespuugd en een paar dagen later 3x diarree. Heerst er een dergelijke buikgriep dat iemand weet? Ik ken het eigenlijk alleen van heel erg ziek, de hele dag spugen etc. Of zou het toch een nieuwe reactie kunnen zijn op de zwangerschap? Vorige zws niet gehad en ook deze ronde niet gespuugd het eerste kwartaal.
Ik denk dat dit een buikgriep is... Mijn man en zoontje hadden het ook. Bijna 2 weken af en toe spugen, af en toe diarree maar verder geen klachten. Ja vermoeid door de gebroken nachten. En daarna zijn ze allebei gaan hoesten... En dat gaat nu na nog is 2 weken ook eindelijk over. Beide hebben gewoon hun dingen kunnen doen (Man werken en zoon activiteiten) dus niet heel ziek... Succes!!!
Buikgriep en verkoudheid heersen erg momenteel. Werk in de zorg en heb verscheidene collega's en bewoners die hier, helaas, mee te maken hebben gehad.
Buikgriep heerst inderdaad, wel moet ik zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap bepaald eten niet kon hebben, bijv bami, als ik dat at spuugde ik tijdens het eten en ook de dag erna nog...heeft even geduurd voordat ik er achter was dat de bami het veroorzaakte...
Klinkt idd als buikgriep. Mijn dochter begon eerst. Dacht eerst dat het dr tandjes waren. Totdat manlief en ik later in de week doodziek waren vd buikgriep. Heb 3 dagen niks binnen kunnen houden, helaas ook 3kg armer.
hier heerst buikgriep.....niet meer normaal. Onze beide families, de hele vriendengroep, halve klassen op school
Net contact gehad met de VK en die vond 3 kilo in 6 dagen teveel, dus ik moest de huisarts bellen voor Emefasene oid. Even op de huisarts wachten voor akkoord. Dan kan ik hopelijk weer een beetje functioneren. Nu begint het nl wel zijn tol te eisen.
De meds werken goed gelukkig, dus nu kan ik weer meer eten zonder over te geven. Hopelijk kan ik het afvallen zo een beetje afremmen.
Klinkt echt als buikgriep. Ik heb het net zo. Maar ivm je zwangerschap heel goed dat je gebeld hebt. Fijn dat het helpt!
Buikgriep heerst en ik heb deze zw ook wel eens gehad dat ik ineens heel misselijk werd en mn eten uitspuugde, ook na de 12 weken...
tja lastig dit klinkt wel meer als buikgriep. Ik heb naast de zwangerschapsmisselijkheid ook 2x buikgriep gehad in mijn zwangerschap en dat misselijke gevoel voelde toch wel echt anders kan niet echt goed uitleggen. Maar de zwangerschapsmisselijkheid was echt puur misselijk en steeds zo`n naar gevoel. Bij buikgriep had ik ook buikpijn en meer krampachtige misselijkheid.
Bedankt voor alle reacties. Denk idd ook dat het een virus is (geweest), maar de pillen helpen wel om de boel tot rust te krijgen, merk ik. Vandaag voor de 2e keer ingenomen en gaat al stukken beter. Maag is echt rustiger. Dus hopelijk nu aan de beterende hand en val ik niet zoveel meer af.