Ik ga binnenkort op vakantie en wil uiteraard ook met onze dochter in het water gaan zitten. Ook begin ik in december met babyzwemmen. Nu heb ik gekeken naar zwemluiers, maar die gaan vanaf 7 kilo. Jasmijn weegt nu net 4 kilo en ik verwacht niet dat ze over 5 weken 3 kilo is aangekomen. Wat voor luier moet ik haar nu omdoen, en bestaan z wel?
je kunt bij de drogist ook strikslips halen. Van die plastic dingen die je omdoet en daar overheen de zwembroek. Je hebt ook zwembroekjes met eenplastic laagje erin. Urine loopt gewoon t water in uiteraard maar ontlasting blijft wel zitten,,,,zeggen ze haha. Mijn ervaring is dat dat er ook gewoon uitloopt Maar goed, das t risico van babyzwemmen :-D
Ok, waar heb je die dan gezien. Ik zal voor de vakantie in ieder geval nog naar de prenatal gaan. Heb ik weer een reden om er binnen te lopen! Is toch wel handig, anders wordt het water zo smerig met al die poepende baby's, hahaha.
Je hebt ze ook vanaf 4 kg. Little swimmers van Huggies en bij centerparcs hebben we een zooi gekocht van een ander merk, weet niet meer welke.
HIer ook een zwembroekje, gewoon een strak boxershortje Als ik de beebs bij ons op het babyzwemmen zie met die speciale zwemluiertjes, moet ik wel lachen..het zakt erg af Maar goed, ieder zijn eigen natuurlijk...idd risico van babyzwemmen, ze doen er niet voor niets zoveel chloor in
Volgens mij eigen merk kruitvat is vanaf 5 of 6 kilo. Hier waren ze in het begin ook veel te groot, gewoon bovenkant omslaan en er een zwembroekje overheen! Gaat prima!
Leuk dat je op vakantie gaat! Maar volgens mij heb ik ergens op dit forum gelezen dat je kindje pas mag gaan zwemmen als zij de eerste inentingen heeft gehad. Weet iemand dit precies?
ik heb het toen nagevraagd op het cb omdat wij met 7 weken op vakantie gingen zij zei dat de richtlijn 8 weken is en dat dat niet perse ligt aan wel of niet inenting gehad.....heb ik nog specifiek nagevraagd of hij pas na de inenting mocht zwemmen
Ik heb ze toevallig van de week gekocht bij het Kruidvat. Van het eigen merk zijn ze vanaf 6 kilo. Jelle weegt nu 6300 dus ik hoop dat ze passen. Ik heb voor de zekerheid nog maar een paar van die strikslips bij mijn moeder opgehaald. Zij had ze nog liggen van toen ik klein was. Ik heb zelfs nog mijn babypop ermee aangekleed vroeger.. PS: Fijne vakantie!
Als we op vakantie gaan wordt Jasmijn 12 weken, dus dan mag ze wel zwemmen. Hopelijk dat ze dan ook wat zwaareder geworden is (anders zou het niet goed zijn...) en dat we de zwemluiers van kruidvat aan kunnen doen.