Voel me niet goed.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by keizerin, Jun 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo,

Ik was vanmiddag in het winkelcentrum en opeens werd ik een beetje misselijk dus ik zei tegen mijn viend ik wil naar huis dus wij gingen in de rij staan om onze boodschappen af te rekenen en toen werd het opeens erger dus ik wou echt weg want ik ging ook opeens zweten en zag allemaal witte vlekken voor mijn ogen,ik kon gelukkig uit de rij komen en ging ergens zitten en werd echt super duizelig mijn vriend is me komen oppikken toen hij klaar was en toen zijn we naar de auto gelopen ik met moeite hij heeft me in de auto gezet en heeft een appelbroodje voor me gehaald en toen ging het wel weer beter.
    Het zweet liep echt over me rug en gezicht en had toen ik thuis kwam ook allemaal wit slijm in mijn onderbroek,is dit erg voor de baby en wat zou het geweest kunnen zijn het kwam echt opeens en maak me erg zorgen.

Ik heb nu ook echt weer last van mijn banden,ik had daar vrijdag de verloskundige over gebeld omdat ik woensdag bijna niet meer kon lopen van de pijn en werd er donderdagochtend wakker mee en het liep echt door naar mijn rug toe,is dat wel normaal dat dat zo'n pijn kan doen?

Nou mijn verhaal is langer geworden dan gedacht,ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven en me een beetje kunnen geruststellen want nu ben ik weer erg bang dat er wat mis is.
    Alvast Bedankt,
    Vales.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Vales,

je hebt waarschijnlijk een bloeddrukdaling gehad. Dat gebeurt vaker in de zwangerschap en dan voel je je erg misselijk en duizelig. Het kan ook zijn dat je te weinig of te lang niets hebt gegeten. Daardoor kun je ook misselijk en duizelig worden. Met het warme weer komt het vaker voor. Het kan geen kwaad voor jou en de baby, je hoeft je geen zorgen te maken. Zorg dat je voldoende eet en drinkt, zeker als het warm is veel drinken, en sta niet te lang achter elkaar. Dan voorkom je dat het vaker gebeurt. Bandenpijn kan best heftig zijn. Houd het in de gaten, als het zo'n pijn blijft doen is het misschien je bekken dat in opstand komt, dan zijn oefeningen bij de fysiotherapeut raadzaam.
    Het verlies van wit slijm hoort bij de zwangerschap, het is vaak veel meer dan je gewend bent. Ook niets om je zorgen om te maken.

Mirjam

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hoi Mirjam,

Heel erg bedankt voor je antwoord.
    Ik voel me alweer een stuk beter en ik ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken.
    Mijn bandenpijn zal ik in de gaten houden,voor mijn werk moet ik de hele dag staan en lopen en soms na 3 a 4 uurtjes werken krijg ik best wel pijn in mijn banden,ik was vrijdag ook thuis gebleven van werk omdat ik echt al 3 dagen hele erge pijn had.
    Groetjes,
    Vales.

Share This Page