voeding van 23 uur niet willen drinken?

Discussie in 'Voeding' gestart door Wen, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen

Wen Actief lid

hoi hoi,

sinds 2 weken wil Fabio vaak de fles niet meer drinken om 23 uur. Hij gaat dan echt helemaal door het lint als je hem de fles geeft. Dit houdt in dat hij 's nachts :confused: dan weer vrolijk komt en dan wel drinkt.

Is dit een sprongetje? Heeft iemand ook zo iets meegemaakt?

Bedankt.
    x

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tjee wen, vervelend! Is Fabio al wakker als ie de fles krijgt? Wij moeten Zoë altijd wakker maken voor deze fles. Vaak "spelen" we ff met haar op het aankleedkussen tijdens het verschonen, zodat ze wakker genoeg is om de fles te drinken. Na de fles slaapt ze gewoon door tot de volgende ochtend.
    Misschien is Fabio niet wakker genoeg en realiseert hij zich niet dat ie moet drinken........

succes
    Twinny

3. Wen

Wen Actief lid

hoi hoi,

Ja we verschonen hem eerst om hem inderdaad wakker te maken, dus hij is wel wakker. Dat is het helaas niet :(

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat hebben wij ook gehad. Marleen wilde die fles gewoon niet meer, maar bleef wel tot 8 uur de andere morgen doorslapen. Misschien een idee om je zoon 's avonds in de box te leggen , dat hij niet zo vast slaapt. Dat werkte bij Marleen ook goed.

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als je hem wakker maakt voor de voeding.. misschien heeft hij op dat moment wel geen honger.. moet je het voedingsschema misschien wat aanpassen.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hier zat ik idd ook aan te denken!

7. Wen

Wen Actief lid

Bedankt voor jullie reacties...
    Hij drinkt alle flesjes slecht nu, dus ik ben nu weer naar 6 flesjes van 150 gegaan ipv 5 maar 180. maar iets vaker aanbieden dan krijgt hij ook meer binnen. Dan maakt het ook minder uit dat hij het flesje van 23 uur niet leegdrinkt...

groetjes, wendy

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    V.w.b. die laatste fles: Daan drinkt zijn laatste fles het beste (lees: hij ligt het rustigst) als hij nog niet goed wakker is en nog half-slapend op je schoot ligt. Misschien dat eens proberen?

Groetjes, Wendy

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Vanaf 3 maanden of zo ben ik haar niet meer wakker gaan maken en ze werd pas de volgende ochtend wakker. Ik denk gewoon als ze honger hebben dat ze vanzelf wel wakker worden.

En misschien 1-3 nachten wakker worden maar daarna hebben ze vanzelf de ritme te pakken.

10. Wen

Wen Actief lid

@ Bibiche Ja ik denk dat we dat maar gaan proberen..maar het nadeel is wel dat hij overdag ook niet goed drinkt dus eigenlijk het laatste flesje wel nodig heeft (denken wij dan..) nouja maar proberen

@ Wenniepennie Zodra we hem wakker maken, zet hij het op een gillen. Kunnen inderdaad proberen om hem gelijk vanuit zijn bed het drinken te geven, maar hij moet toch ook een schone luier...

Blijft proberen he..en uitzoeken...een kindje. Soms zou een handleiding leuk zijn ;)

bedankt.

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    verschonen kan natuurlijk altijd na de fles en je hebt kans dat ie een stuk vrolijker is als ie zn fles op heeft. Ik verschoon Rick al tijden na z'n fles, want als hij komt voor z'n fles zet ie het op een brullen. En hij poept ook vaak net na zn fles.
    Ik moet hem trouwens ook bijna altijd wakker maken voor de fles van 23 uur.

Deel Deze Pagina