Ik merk dat ik sinds een week of twee gewoon geen zin meer heb.. Niet in veel werken, sowieso niet in werken ook al vond ik mn werk altijd erg leuk. Niet in actieve dingen doen.. Liefst doe ik de hele dag waar ik zin in heb en ga ik 3 x per week naar de bioscoop! En aan de andere kant zie ik nu al op tegen straks mn verlof, ga met 36 weken met verlof dus moet nog even, want wat moet ik de hele dag doen? Zouden het de hormonen zijn?? Voel me zo suf als ik nergens zin in heb...
Zo herkenbaar! Ik heb hier al een paar weken last van en moet mezelf er echt toe zetten om iets te gaan doen.... Gruwelijk irritant!
Herkenbaar hoor De tijd is voorbij gevlogen, inderdaad veel leuke dingen inplannen. Nu heb ik bijna verlof en heb ik er geen zin in, inderdaad, wat moet ik toch in godsnaam doen de hele dag? Maar voor je het weet ben je zo ver hoor! Echt waar! En de feestdagen komen eraan, dat breekt het weer een beetje, je bent zo 23 weken zwanger en dan gaat het nog veel sneller!
Heel herkenbaar! Extreme luiheid!! Zó lui dat ik chagarijnig wordt dat ik zo lui ben en niets uitvreet als ik vrij ben hahaha
Aah zo fijn dit forum! Vervelend dat jullie er ook last van hebben, maar de herkenning is fijn! Ze zeggen dat het na 20 weken helemaal snel gaat dus daar probeer ik me maar aan vast te houden.... En ga maar vast wat dingen bedenken om te doen
Hier nog 1. Super druk maar alleen maar zin om op de bank te hangen 😉 vooral m'n werk staat me ineens heel erg tegen
Huh ik had juist rond dat termijn dat ik me prima voelde. Tuurlijk wel wat sneller moe en minder uithoudingsvermogen maar verder oke. Ik hoop voor je dat t nog wat verbeterd want vanaf ong 30 wk begon ik t echt zwaarder te vinden en nu ben ik mn buik zat. T idee dat t nog bijna 5wk kan duren vind ik ook niet echt relaxed. Sterkte ermee
Deels herkenbaar. Ik heb geen zin meer om te werken en kijk juist erg uit naar mijn verlof! Terwijl ik mijn werk wel erg leuk vind, 4 dagen wordt nu best veel. Zeker met 3 uur reistijd op een dag. Thuis kan ik juist wel weer druk in de weer zijn. Nu al nesteldrang misschien?? Hahaha Maar tijdens mijn verlof ga ik het echt rustig aan doen, ben ik nog niet aan toegekomen in de zwangerschap En als alles volgens plan loopt, is alles af in huis voordat ik stop met werken. Dan hoef ik, behalve lekker rommelen en opruimen, he-le-maal niks meer te doen...genietennn!
Misschien hangt het ook samen met de grijze dagen en t feit dat ik een vrij intensief jaar gehad heb met veel emotionele dingen en mn hormonen spelen ook nog mee haha.. Ik werk nu wat minder dus dat scheelt ook!
Ik merk het ook al... ik probeer nu wel mij op het werk er meer toe te zetten, maar merk dat mijn (al niet te goede) concentratie er flink onder begint te lijden. Ik merk dat ik in mijn hoofd al toeleef naar die 20 weken en daarna naar mijn verlof. Zeker omdat mijn werk mij al niet ligt en ik ook een andere (en leukere!) functie krijg na mijn verlof.
Ik dacht dat ik de enige was Maar zo te lezen hebben er meer meiden last van. Sinds deze week ook echt nergens meer zin in.. Geen zin in het werk (gelukkig stop in Januari), huishouden enz. Zit/hang maar een beetje op de bank Niet eens zin om een boekje te lezen. Gisteren nog met moeite de hele bovenverdieping opgeruimd en schoongemaakt, en vanmiddag me maar naar de babykamer gesleept om te verven. Bij mijn 1e zoontje had ik hier helemaal geen last van, werkte toen ook meer. Liep toen meerdere keren lange stukken per dag met de honden Het zullen ook wel gedeeltelijk de hormonen zijn, want er hoeft maar iets te gebeuren of worden gezegt, en daar komen de tranen al
Herkenbaar! Ik heb ook even gedacht dat het aan een zwaar jaar lag bij mij. Toen dat het niet bleek te zijn dacht ik dat het aan de donkere dagen lag. Dat kon het ook niet zijn, want ik ben dol op deze dagen. Sinds een paar dagen merk ik dat als ik gewoon lekker in mijn eigen comfortabele baby-bubbel mag verblijven, dat ik me dan het meest gelukkig voel! Lekker tuttelen, huiselijk zijn, niet teveel toestanden en gedoe, zeeeeeeker geen verkeerde woorden (want dan barst ik in hormonaal gejank uit), en gewoon een beetje pruttelen. Het zal erbij horen denk ik.....Ik geniet er maar van, nu kan het tenminste nog ....
Ik ben nog maar 12 weken maar heb echt geen zin in mijn werk, zie overal tegenop en als er maar iets van tegenslag is dan loop ik het liefst hard weg ... Hawai of zo.... Hoop dat dit gauw stopt... ben mezelf echt niet.
Pfff ik ben nu al zo passief als de pest Deze zwangerschap is nu al heel anders dan de vorige 2, misselijk, moe en nergens zin in. Ik zou het liefst de hele dag op de bank hangen en films kijken ofzo. Totaal geen zin in m'n werk waar ik eigenlijk juist zoveel plezier in had...