Hoevaak Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gebruiken jullie de Angelsound?

1. Iedere dag

2. Om de dag

3. Paar keer per week

4. 1x per week

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even uppen.. Ik heb vandaag de angelsound binnengekregen. In eerste instantie hoorde ik niks. Toen bedacht ik me dat VK altijd wat harder drukt, dus dat geprobeerd. Ik hoorde toen links boven mijn schaambot alsof er iets voorbij zoeft.. nu lees ik dat dit dan het hartje zou moeten zijn? Overigens is dat ding wel rete gevoelig zeg.. als ik iets te snel van de ene naar de andere kant ga hoor je vanalles. Ik hoor ook flink geruis tussendoor. Wat is dat en is dat normaal? Ik ben er nog niet helemaal zeker van dat ik het hartje heb gehoord..

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het hartje klinkt als een galloperend paard dat weet je direct als je m gevonden hebt :)
    Door de inspanning kan het zijn dat jou hart wat sneller is gaan kloppen die hoor je namelijk ook heel duidelijk. De ruis is normaal zeker omdat je baarmoeder nog zo laag is. En inderdaad hard drukken is nodig in het begin veel plezier :)!

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik denk dat als je het hartje echt hoort, je het dan ook zeker weet ;) Het klinkt namelijk ook gewoon als een hartslag, alleen vele malen sneller dan je eigen hartslag. Dat geruis hoort er ook bij. Het zou misschien ook nog kunnen dat je iets te vroeg bent? Ik weet het niet, heb 'm zelf zondag voor het eerst gehoord, maar dat kan per persoon ook weer verschillen. Een halve week eerder kon ik nog niets vinden en nu had ik 'm zo. Gebruik je trouwens wel gel o.i.d? Dat geleidt het geluid beter.

4. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    #24 MrsP, 17 dec 2013
    Laatst bewerkt: 17 dec 2013
    Ja dat heb ik wel gebruikt. Ik zou niet weten hoe een galopperend paard klinkt.. hahaha.. Heb net nog even geluisterd en denk dat het toch mijn eigen hartslag was. Maak ik me gelijk zorgen.. stom ding .. ;)

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik heb gisteren geluisterd en net toen ik na een minuut of 3 wilde opgeven had ik het galloperende paardje te pakken WAUW!! En ik heb flink overgewicht dames hihi..

Zat echt met de angelsound jumper vlak voor mijn schaambot links onderin.

Geweldig. Nu wacht ik weer een weekje omdat het nog zo vroeg is.

Ik hoefde ook niet hard te drukken trouwens.

Heb filmpjes op you tube bekeken voordat ik aan de slag ging haha...

Ben vandaag 10 weken dus gisteren met week 9 + 6 het hartje gewoon gehoord.

Ben wel na een sec of tien gestopt omdat ik niet zeker weet of het schadelijk is.

Ik had in mijn uppie even een gloria momentje hahahaha:D

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Je herkent t echt wel.
    Maar tis mijn 2e goede zwangerschap dus weet al hoe n hartje moet kloppen.

Wat je kan doen is you tube filmpjes bekijken en dan weet je wat je moet horen, veel plezier;)

7. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik heb hem vanaf 16/17 weken in totaal ongeveer vijf keer gebruikt. Twee keer met vriendinnen, een keer met mijn moeder en twee keer met mijn man. Mijn vk raadde vaak en lang luisteren sterk af, en ik wilde ook niet al te obsessief bezig zijn met het hartje. Omdat ik had gelezen dat veel eerder dan 16 weken het lastig kon zijn om het hartje te vinden, heb ik het niet eerder gedaan, omdat ik geen paniek om niks wilde. Tegen de tijd dat de baby voelbaar begon te schoppen was de behoefte bij mij ook wel weg en hebben we nog een keertje geluisterd samen omdat de baby zich opvallend rustig hield die dag.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mij geeft t wel rust, al doe ik het of ga ik het ;) maar eens per week doen ofzo...k heb 5 ma s gehad en dan zoek je toch naar zekerheid. Bij mijn vorige zw ging ik elke week bij de verlos hartje luisteren. Kan ik ook thuis doen, is makkelijker met 2 kleine kids rondlopen ;)

9. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik heb in het begin toen ik 'm had vaak geluisterd (1 keer per dag). Nu word dat al steeds minder omdat je er langzaamaan wel in vertrouwd dat het goed zit/gaat. Als je je ongerust maakt zou ik zeggen gewoon lekker luisteren. Oja ik heb ook overgewicht en kon het hartje vinden met 10+5. Je moet idd best hard drukken, net boven je schaambot en dan de angelsounds schuin houden..

10. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie het wel lukt! Bij mij blijft hij voorlopig in de kast! hihi

Deel Deze Pagina