Zeker 20 keer en dan tel ik al mijn hele tijdelijke adresjes er niet bij, want anders was het zeker meer dan het dubbele. Ik ben 31, maar het is wat dit betreft al 6 jaar rustig (nog maar 3x verhuisd). Ik hoop nog jaren te blijven waar ik nu zit.
Ik acht keer. Waarvan 2 keer voor kortere duur (half jaar) naar een ander land (en terug natuurlijk).
Klopt. Heb er ook een vreselijke hekel aan. Mja, geboren in flat. Verhuisd naar eengezins, ouders gescheiden, verhuisd met nieuwe vriend naar bovenwoning. Daarna naar eensgezins. Moeder mishandeld door een ex. Tijd in een blijf van mn lijf huis gezeten. Toen weer terug naar het huis. Huidige man ontmoet. Ex heeft klein bommetje onder de auto geplaatst dus binnen 2mnd verhuisd. Toen ik tijd bij mn nu ex gewoond. Terug naar huis. Door moeders op straat gezet, tijd bij vrienden gewoon. Eigen hutje gekregen. Toen verhuisd en met zusje samen gaan wonen. Moest ik weg van jeugdzorg. Terug naar mn vader, gecombineerd met m'n oma. Toen ben ik gaan samenwonen in Zutphen, maar ex begon inene te slaan, dus daar ben ik weggegaan nadat we een huis hadden gekocht. Gelukkig alleen op zijn naam. Nu woon ik in Zutphen in een appartement. Alleen heeft meneer Engelen besloten dat er een duiventil op het dak komt zonder overleg met bewoners, dus ga ik in de zomer verhuizen. Alleen en anders samenwonen. Zo kom je er wel, hahaha.
Tot nu toe 4 keer- ben 34. 1e keer toen ik 2 was (van app naar huis met ouders) Dan 3 keer met m'n vriend (tss 26jr en 30jr) En 5e keer komt eraan tegen juli! En buiten 1 Ikea-kadertje is er al die keren niets gesneuveld tijdens de verhuis
Ik ben 6x verhuisd, 2x met mijn ouders, daarna op kamers, man leren kennen en gaan samenwonen in een (studenten)appartementje, vervolgens naar een gewoon huurhuis en de laatste keer naar koophuis. En hoop nog lang hier te wonen Oh ja, ben nu 32
4x en ben 26. 2x met mijn ouders van huis gewisseld en daarna een flatje met partner en vervolgens ons koophuisje
Tjonge, wat een verhaal en wel de nodige ellende meegemaakt lees ik al wel. Ik heb zelf ook in 3 verschillende huizen gewoond in Zutphen. De Zuidwijken, Leesten en de Hoven. Bedoel je met dhr. Engelen toevallig een schoenenwinkel? Of was het een kledingwinkel? Wel vervelend dat je om die reden weer moet gaan verhuizen...
4x en ben 29. geboortehuis --> ouderlijk huis ouderlijk huis --> samenwonen onderhuur onderhuur --> tijdelijke woning tijdelijk --> nu Hoop nog wel wat jaartjes hier te wonen en anders is het verhuizen naar een woning waar we de rest van de kinderjaren blijven wonen.
Heb trouwens een hekel aan verhuizen dus hoop hier oud te worden of veel geld te winnen zodat ik alles kan laten staan en alles maar opnieuw aanschaf. Pfff dat inpakken en uitpakken, verschrikkelijk
De 4e keer komt eraan. op mijn 12e naar een grotere huis. Op 24e naar het appartementje van vriend. Op 26e naar ons eerste huis. Volgende maand naar een groter huis en daar hoop ik te blijven tot ik heel oud wordt, ben nu 32 jaar
Ben nu 30 en ben 2 keer verhuisd waarvan ik van de 1e keer niets meer weet, was toen ong 1 jaar. 2e keer was dat we gingen samenwonen ruim 6 jaar geleden
ik ben 25 en ben 6x verhuist. van ouderlijk huis naar moeders van moeders naar vaders van vaders naar zus van zus naar 1e eigen flatje (sloopwoning) van sloop naar flat van flat naar huis waar we nu wonen
Ik ben bijna 33 en ben 3x verhuisd Op mijn 18e ben ik met mijn moeder mee verhuisd, toen ik 25 was ben ik op mezelf gaan wonen en 5 jaar later heb ik een woningruil gedaan met mijn naaste buurjongen (zwager), mijn man toen nog vriend woonde eerst met zijn ouders en broertje in dat laatste huis, mijn man is na een half jaar bij mij komen wonen maar omdat wij een 3kamer woning hadden en mijn zwager alleen in een 4kamer zat hebben we na een jaartje maar geruild, de deuren van onze huizen zitten recht tegenover elkaar dus was lekker makkelijk verhuizen haha Nu ben ik alweer zwanger van ons 2e wondertje maar om heel eerlijk te zijn wil ik nu graag naar een benedewoning met een tuintje ofzo, we zitten 5 hoog (wel met enorm plezier) want we hebben een waanzinnig uitzicht op een treinstation een drukke weg en zien de skyline van Rotterdam dus dat zal ik dan wel gaan missen, maar er is hier ook haast niks voor kindjes als speeltuintjes dus das wel jammer. Oja mijn zoontje is trouwens net als ik gewoon thuis geboren, ik zeg altijd ik ben hoog in de lucht geboren want ook mijn geboorte huis was in een flat 4 hoog waar ik dus later 18 jaar heb gewoont, dat flat is een paar straten verder dan waar ik nu woon. sorry voor mijn lange verhaal