ben 38 jaar en ben al minstens 12x verhuist waarvan het grootste deel met mn ouders (die konden nergens echt aarden door mijn vader). En daarna het werk van mn ex achterna. Langste waar ik ooit gewoond heb is waar ik nu woon. En als het was gelukt hadden we hier al lang weer weg geweest.
29 jaar, 5 keer verhuisd. 2e jaar: naar een groter huis 19: van nederland naar frankrijk 22: in frankrijk van woonplaats verandert 26: terug naar nederland 28: van nederland naar belgië
Vaak Als kind 3 keer ongeveer. Vanaf mijn 7e vast tot 19 jaar Maar het meest nu met mijn man. Van een kamer naar een flatje. Van een flatje naar het eerste koophuis. Van het eerste koophuis naar het tweede koophuis, van het tweede koophuis naar 3 tijdelijke huurwoningen dan naar een vaste huurwoning, van die huurwoning naar ons derde koophuis. In dit huis blijven we de kinderen groot brengen
Ik 6x en ik ben 25. In Amsterdam geboren, toen Lelystad, toen Diemen, toen Duivendrecht, toen Amsterdam, toen Rotterdam, toen weer Rotterdam en nu Lelystad
Ik ben bijna 30 en 5x verhuisd. Vroeger met ouders van huur naar koophuis. Toen gingen mijn ouders scheiden en ben ik met mijn zus en moeder naar een huurhuis verhuisd. Daarna kwam ik mijn man tegen en ben bij hem ingetrokken. Toen samen verhuisd naar een ander huisje. En een aantal jaar terug verhuisd naar ons eigen koophuis.
4 keer van SPijkenisse naar Beek en Donk, van Beek en DOnk naar Gemert, van Gemert naar Elsendorp (b&d, gemert en elsendorp ligt allemaal bij elkaar was puur verschil van huis) en nu bij mijn ouders weg naar Helmond dus als eigen gezin nog maar 1 keer verhuist hihi
Wow, wat is iedereen vaak verhuist! Ik ben 26 (bijna 27) en 4x verhuist, binnenkort komt de 5de keer er aan.....
6x verhuisd, in de periode van me 5e tot me 22e. Ben nu 23 (bijna 24) 7e keer komt dit jaar, hooguit begin volgend jaar.
Jeetje, wat verhuizen jullie vaak zeg! Ik ben 30 en 2x verhuisd. Een keer om op mezelf te gaan wonen en een keer om te gaan samenwonen.