Zodra ik zie dat er stoppels komen scheer ik, de ene keer is dat om de dag maar soms ook om de twee dagen
Elke avond onder de douche. Gewoon met een scheermesje en water, is echt zo gepiept. Eigenlijk scheer ik alles elke dag. Vind het vreselijk om met stoppels in bed te liggen, voel me dan niet schoon op 1 of andere manier. Was ook elke dag mn haar, dus het zal wel tussen mn oren zitten
Nu...niet zo vaak meer...heb niet zoveel haartjes, zijn blond, dus je ziet ze bijna niet en mijn buik begint nu zo in de weg te zitten dat ik het niet prettig vind om gebukt te staan. Ik scheer ze onder de douche, dus geen makkelijke houding. Toen ik nog niet zwanger was: In de winter, 1x in de 3 weken... In de zomer, om de dag/2 dagen... Oksels hier ook vaker. Ik douche elke dag, (om de dag mijn haar) maar oksels vaak ook om de dag. Bikinilijn 1x in de week ofzo...maar dat gaat nu ook moeilijk, haha! Maar wil er wel een beetje verzorgd bij liggen bij de bevalling. Volgens mij verlies je al de helft van je waardigheid, dus wat je dan nog zelf kan doen, haha!
ehm verschilt van week tot week, soms heb ik het idee dat de haargroei afhankelijk is van de temperatuur... of klinkt dit heel gek??? met tropische temperaturen om de dag... zoals nu 2 x p.w dat zowieso het hele jaar door omdat ik met training en wedstrijden zit van waterpolo... thja dan is het wel zo fris om geschoren te zijn... dames dan nog een vraag.. de benen tot hoe ver scheren jullie die?? helemaal of tot aan de knieen?? ik scheer tot de knieen want boven de knieen zitten blonde ontzichtbaren haartjes....
Ik hou het ook niet bij hoor,alleen als ik korte broek of rok draag. Oksels doe ik wel regelmatig anders gaat het jeuken
Oksels doe ik bij elke douchebeurt, maar benen maar een keer in de week. Vind het idd echt een pokkenwerk
Ik scheer mijn oksels elke dag en de onderkant 3/4 x per week.. Maar mijn benen.. OMG in de winter heb ik een heerlijk vachtje daar.. En in de zomer zodra het me opvalt dat ik weer moet scheren haha! Ik ben gezegend met extreme blonde haartjes dus bijna niemand die ze ziet.
Ik doe meestal tot de knie. Maar af en toe ook helemaal naar boven. Ik heb ook wel blonde haartjes, maar als het helemaal glas is vind ik het NET iets mooier onder een rokje oid
Het hele jaar door om de dag, zowel onderbenen als oksels. Ik was ook m'n haar om de dag of om de 2 dagen dus dat doe ik dan ik 1 keer en ik ben echt binnen de 10 minuutjes onder de douche uit hoor!!! Ik heb echt een hekel aan beharing... maar ja, ik heb wel vrij snel terug last van stoppeltjes...
Ik dacht hetzelfde... hup,hup en klaar en mijn benen zijn wel wat langer, want ik ben bijna 1.80!! Ik vind het onverzorgd als ik het niet doe om de dag gaat alles eraf... lekker fris en verzorgd, maar goed ieder zijn ding....
Wanneer het nodig is.. Is de ene week 3-4 x en de andere week maar 1x.. Rokje/lange broek aan.. Heb er echt ee hekel aan.. De rest is altijd wel netjes moet ik zeggen.