in de zomer scheer ik zo'n 2x per week en als ik stoppels heb als ik een rokje of jurkje draag even gauw eroverheen. vaker kan ook niet want het irriteert erg snel. in de winter ben ik vrij laks dan scheer ik ze niet vaak, een lekker warm bontvachtje dan haha!
2 a 3 keer per week zomer en winter, maar ik de winter ben ik wel wat makkelijker hoor. Me oksels om de dag. En dat is idd zo gepiept.
ik doe dat elke dag onder de douche wel ffe snel.. heb een hekel aan haartjes of stoppeltjes op mijn benen... oksels ook elke dag, haren wassen ook... ik douche dan ook vaak wel langer dan een half uur... heeerlijk... valt me wel op dat de meesten dus alleen hun benen scheren als ze een rokje aan doen, maar hoe zit dat dan met jullie mannen?? vinden die dat niet erg zo'n bos haar of stoppels op je benen??
Oksels meestal om de dag (tenzij het dagen achter elkaar hemdjes-weer is, dan elke dag Benen in de zomer om de dag en in de winter 2x per week ofzo. Ik vind ze zo fijn glad voelen dan! En m'n vriend ook! Hij vindt het overigens helemaaaal geen probleem als er wel haartjes zitten hoor. Ik zoe het meer omdat ik mezelf dan mooier voel.
Ik vraag me af, bij de meiden die benen elke dag scheren: hoe moet dat uitzien als je ze bijv gedwongen een week niet kan scheren? Die (stugge) haren groeien dan als kool! Ik heb tijdens de zwangerschap 8 weken volledige bedrust gehad en kon ook niet bij mijn benen komen (van de buik), maar had na die tijd veel stoppeltjes maar amper haartjes. Moet er niet aan denken hoe het uit zou zien als mn benen gewend waren aan elke dag scheren
oh hoe ze er dan uitzien? heb het weleens een weekje niet gedaan hoormen dan heb ik wat kleine stoppeltjes/haartjes... niet noemenswaardig ofzo.... voelt voor mezelf gewoon pretiig en vooral schoon om dat glad te houden... hou wel van vrouwelijkheid en een beetje tutten enzo... heerlijk!
Mijn vriend heeft zelf ook haar op z'n benen hoor .. Ik klaag daar ook niet over! Bovendien is hij gevallen op wie ik ben .. niet op de hoeveelheid haar op mijn benen! Zijn er dan echt meiden die hun benen scheren alleen voor hun vriend/man?
Ik epileer mijn benen, oksels en bikinilijn en dan hoef ik het maar 1x in de 3 weken te doen en zijn het hele zachte haartjes.....
Ik doe het ook elke dag. En heel af en toe om de dag.. Kan echt niet tegen die stoppeltjes op me benen
Om de dag, of het nou winter of zomer is.. maakt mij niet uit. En is nu echt routine, als ik het niet doe dan heb ik ook constant het gevoel dat ik iets vergeten ben.
In de zomer om de 3 dagen, en in de winter heb ik er echt een hekel aan hihi dus dan eens in de zoveel tijd. En heeft me vriend echt geen problemen mee hoor! Verder hou ik de rest keurig netjes bij, om de dag ..
Hier om de dag, gewoon tijdens 't douchen, ik vind 't echt een klusje van niks. Paar minuten en dan ben je er weer klaar mee. Armen, oksels en schaamstreek ook om de dag overigens.
Vraagje aan de meiden die de bikini ook om de dag scheren: Krijgen jullie daar dan geen rode bultjes van en jeuk? Ik deed dit vroeger namelijk ook en jeetje wat een jeuk altijd! Deed het nochtans met een scherp mesje en scheerschuim!!! Iemand tips? Nu doe ik dat 'slechts' om de 4-5 dagen... en insmeren met Nivea achteraf...
Na het scheren insmeren met sudocreme! Ik scheer mijn bikinilijn altijd 's avonds dat het goed in kan trekken. Volgende dag geen bultjes! Hier geen jeuk gelukkig. Ik scheer gewoon met douchegel onder de douche, van scheerschuim ging het ook extra irriteren.
Ik scheer me benen niet ik gebruik epilady daar blijven je haren zacht van en bij mij omdat ik blond ben ook gewoon blond en nog een voordeel het blijft minimaal 3 weken weg Oksels elke douchebeurt (die zijn wel zwart) Bikinilijn uhm daar ben ik echt heel slecht in die doe ik pas als me vriend me een noorse boskat gaat noemen :S
Ojah en in de winter scheer ik me benen niet ik heb echt super weinig begroeiing hoor zowel op me benen armen als bikinilijn
Ik zou mijn benen elke dag willen (en moeten) scheren. Helaas kan mijn huid daar niet tegen. Mijn huid is ontzettend droog, en ik krijg erg snel bultjes/ingegroeide haren/kapotte en jeukerige huid. Iemand nog tips? Epileren ook al ooit geprobeerd, maar dat deed afschuwelijk pijn... Bikinilijn en oksels zijn geen probleem..