Bijna nooit. Als we bij mijn schoonouders zijn haalt mijn schoonvader regelmatig chinees. Dan ben ik er voor de volgende maanden wel weer klaar mee. Verder vind ik het soms wel lekker om grieks te bestellen, maar dat is 2x per jaar. Friet maken we zelf, pizza vinden mijn jongens matig, bij chinees eten ze ook alleen kroepoek met bami, Macdonalds vinden wij zelf dan weer oninteressant. Heel soms als we onszelf (man en ik) willen verwennen halen we roti. Maar we hebben bijna nooit contant geld in huis, dus dan is het weer teveel gedoe.
Zelden. Frituren doen we zelf en Chinees eten van de afhaal is niet echt mijn ding.... heel zelden een keer shoarma.
En dan kom je niet effe aan... je hebt bijna bij mij op de oprit gezeten. Woon huis erachter volgende keer bel je aan!
Verschilt. Soms 1x in de week, op vrijdag,,maar ook soms weken niet. Meestal pizza of sushi, maar onlangs een restaurant ontdekt met heerlijke broodjes, kip van het spit, spareribs en wraps.
Ik denk zo'n 2x in de maand. Meestal chinees, van de week toevallig een keer pizza omdat ze maar 4 euro waren bij afhalen maar meestal maken wij deze zelf. Patat en shoarma maken we ook zelf.
Dat verschilt per maand, soms weken niet en dan een paar weken wel. We gaan graag uit eten, we doen dat liever dan een paar keer afhalen (financieel is beide niet handig ). Maar als we afhalen : pizza, belegde broodjes (vooral op vrijdag populair ) of friet. Maar sinds de airfryer bijna niet meer om friet, is/lijkt dan toch opeens vetter ofzo.
Heel af en toe halen we eens patat misschien 1 x in de 3 maanden Maar pizza enzo maak ik allemaal zelf is veel lekkerder
Ik denk dat we 1x in de 2 of 3 maanden een patatje halen. Meestal op verzoek van de kinderen, ik denk daar zelf eigenlijk noot aan In de kindervakanties gaan we na een uitje ook wel eens naar de Mac.
Ongeveer 1 x in de twee weken halen we kibbeling en 1 x per maand wanneer het loon er is bestellen we vaak een familiepizza/chinees/shoarma
Niet veel. Enige wat we halen is chinees of snackbar. En dat is alleen als ik geen zin heb in koken. Denk 1x per 2 maanden ofzo
Wij bestellen bijna nooit. Hooguit 1x per 4 maanden ofzo. Als we bestellen dan is het meestal Eazie of een lekkere curry. We gaan wel vaak uit eten. Elke week wel eigenlijk. Dan eten we vaak sushi, Perzisch, Vietnamees, Indisch,Italiaans.
Bestellen bijna nooit 2 x per jaar ofzo! Eten halen heeel soms, meestal iets van kipdoner maar kook ik wel gewoon rijst en salade enz erbij. We eten wel eens bij mac donalds of halen dat af 1 x per 3 maanden ongeveer met zoon, die vind dat altijd zo leuk!
Op dit moment te vaak naar mijn zin, elke week wel. Dit komt door de drukte van twee huizen, verbouwen, verhuizen, bekkenpijn en twee kinderen die slecht slapen/niet lekker zijn. Dadelijk als alles rustiger is wil ik maximaal 1 keer per maand wat bestellen.
Wij bestelden meestal wel 2x per week. Daarvan was dat dan 1x als avondeten en dus ook 1x voor 's avonds laat als we trek hadden. Sinds oktober ben ik gezond gaan eten en af gaan vallen. Ik ben nu 16 kg kwijt en daar wil ik graag nog meer vanaf. Sinds oktober hebben wij denk ik nog maar 2x wat besteld.