Eens per maand ongeveer, meestal Chinees en meestal als ik laat uit mijn werk kom en dan gewoon geen zin/fut meer heb om nog te koken. Soms weleens spareribs of pizza. Vroeger toen we nog samen waren eigenlijk elke week wel een keer, maar nu wil ik ook graag dat mijn dochter gezond eet en ik vind het vaak ook wel duur, daar doe ik liever andere leuke dingen van.
1 keer per maand ongeveer. Nu wonen we in een dorp waar niet veel bezorgd wordt. Toen we nog in een stad woonden bestelden we vaker eten. Als we nu wat bestellen of halen is het döner of Chinees of iets uit het café hier in het dorp. Ik vind wok of thais veel lekkerder maar dat bezorgen ze helaas niet hier.
Wij halen op de vrijdag dat mijn man weer thuis komt patat. Bezorgen doe ik een enkele keer als het zo uitkomt, maar dat komt heel weinig voor eigenlijk. Toevallig afgelopen week omdat we terug kwamen van zwemles en de jongste ziek was. Toen heb ik patat laten bezorgen.
Sinds Dafne er is zelden. Vind het meestal niet al te gezond. We eten wel friet ofzo, maar bakken we dan zelf en kook er dan ook groente bij.
1 of 2 keer per jaar. Bij mij hoeft friet bv niet uit de frietpan te komen. Vind het uit de oven 100x lekkerder. Daarbij eten wij eigenlijk nooit zo friet met snacks...friet is hier meer als vervanging van aardappels in een complete maaltijd.
Ik denk eens per maand chinees, bami met saté en loempia 'tjes.. en dan hebben we er rauwkost bij. Een enkele keer nog pizza of shoarma. Maar dat maken we ook vaak zelf. En onze patatjes komen uit de airfryer.
Niet zo heel vaak. Misschien 1x in de 2 of 3 maanden en meestal is het dan een pizza laten bezorgen of chinees of we halen iets bij de snackbar. Ik vind het een dure aangelegenheid.
Ongeveer eens per maand. Vaak gaat het dan om een frietje, broodje kebab of een broodje gyros. Voor de jongsten dan soms een happy meal bij de Mac.
Niet vaak. Denk dat het 1 x in de drie maanden is of zo. Ik vind het voor een heel gezin best prijzig. Halen dan pizza, sushi, surinaams of döner. Friet bak ik zelf, eens in de 2 weken. Eten we dan met vis en salade. Snackbar komt ik nooit, Chinees, McDonald's etc ook nooit.
Ik heb gestemd op 1 a 2x per maand. Friet en snacks bakken wij altijd thuis. Pizza wordt meestal ook thuis in de oven gemaakt, een enkele keer besteklen we dat. Doner koop ik bij een Turkske slager en die bak ik zelf op. Lekker met turks brood afbakken en een salade. Als we iets afhalen is het meestal mac donalds. Dat vinden we soms wel lekker. Een enkele keer halen we chinees.
1 a 2 keer per maand, maar laten bezorgen bestaat hier niet waar ik woon, dus we moeten het zelf ophalen.
Hier standaard 1 keer in de week bij de snackbar en dan doen we ook 1 keer in de zoveel weken maanden extra pizza of chinees of spareribs. Deze week hadden we donderdag's patat en gister chinees gehaald voor 2 dagen Hier halen we het ook allemaal zelf op.
Heerlijk... frietjes, sushi, pizza, chinees of Indiaas. Maar we doen t niet vaak. Een keer in de twee maanden of zo.