Ik was met mn 18e begonnen, had theorie in 1 keer. Toen vond ik lessen maar niks, vervelende instructeur. En paar jaar geleden opnieuw begonnen... En gelukkig weer in 1 keer... Ik heb eigenlijk alleen geoefend met de cd-rom destijds.
1e keer geslaagd, vrijdag gebeld voor theorie plek en kon de maandag erna direct komen. dus moest toen hard aan de studie haha
Ik doe alles in 2en. bromfietscertificaat, autotheorie en afrijden. Ben dan zo zenuwachtig ik stomme fouten maak terwijl ik het wel weet. Ach ik heb ze en ben blij toe!
Scooter theorie 1x was oude methode Theorie auto 4x, had altijd goed geleerd en de laatste keer dacht ik ik leer niet en toen ben ik geslaagd. Praktijk 1x
Theorie 3x , ik vond het moeilijk vooral die gevarenherkenning. De 2e keer had ik een fout teveel, balen is dat. Derde keer was ik zooooo zenuwachtig maar gelukkig wel gehaald. Maar ik weet wel zeker dat als ik de eerste keer had geoefend met de oefenvragen dan was het zeker wel gelukt. Ben nu bezig met praktijk en ook dat vind ik heel moeilijk. Je moet op zoveel tegelijk letten. Ook dat zal ik vast niet in een keer halen
Dat dacht ik ook hoor en toen de examinatrice zei dat ik geslaagd was en me feliciteerde zei ik dat ik even naar het toilet moest....... Toen ik me veilig waande ben ik staan springen en stuiteren van blijdschap op het toilet hihihi