Hier elke avond voor de laatste fles in badje en daarna masseren met babyolie, daarom kan het ook zo krijgt ze geen droge huid. En elke ochtend gezicht en billen met een warm washandje met water en de rest met zo'n wegwerpwashandje.
Sietse gaat elke avond in bad. Hij is altijd druk aan het spelen,is vaak buiten te vinden,en tijdens het warm eten kan het een enorme knoei boel zijn,dan vindt ik het toch lekker fris als hij even in bad gaat. Soms is hij echt erg moe,en sla ik het een keer over......maar hij vindt in bad gaan zo'n genot he,daarna samen afdrogen en knuffelen,warm flesje melk en hij gaat heerlijk schoon en warm slapen...
mijn kinderen gaan elke dag een keer in de douche of bad voordat ze naar bed gaan. ikzelf doe dat ook en ervaar dat als erg prettig. dat gun ik mijn kinderen ook. ook toen ik alleenstaand was met 2 kleintjes gingen ze gewoon dagelijks in de douche of bad.
Jongste 2x in de week en oudste om de dag in bad of onder de douche. Is dus echt niet nodig elke dag en bovendien ontzettend slecht voor de huid. Allebei hebben ze een ontzettende gevoelige huid en dan wordt het echt afgeraden om elke dag te douchen....
hier ook 2 a 3 keer in de week. Verder word hij gewassen met wegwerp washandje, ff gezichtje, handjes, onderkantje.
Om de dag in bad, elke dag even een washand over gezichtje, handjes, voetjes en billen voor het slapen gaan. Mijn dochter heeft ee droog huidje als ze elke dag in bad gaat, en nu ze om de dag gaat heeft ze geen droge plekjes meer.
hier ook om de dag in bad/douche. Als we buiten lekker hebben gespeeld (lees zand overal ), doe ik ze wel dezelfde avond in bad. Ik mag op doktersadvies geen producten gebruiken, daar krijgt ze enorme huiduitslag van. Hebben er zelfs een hormoon crème voor moeten gebruiken, zelfs neutral etc. werkt niet. Dus alleen spoelen met schoon water en smeer haar na bad/douche in met witte vaseline.
Ik doe mijn dochter bijna elke dag in bad, maar dat ik ook omdat ik zelf zo'n hele schone lekker ruikende baby heerlijk vind. Als het ooit niet uit komt is even een (wegwerp) washandje ook prima.
Mijn dochter (3jaar) gaat eigenlijk elke dag, of om de dag. Ze vind het zo leuk. Haren wassen, is om de dag.
Sowieso en in principe 1 a 2 keer per week, beide meisjes. Maar de oudste in de zomer veel vaker omdat ze 3 dagen op het kdv wordt ingesmeerd met zonnebrand en daarna de zandbak opeet, eh.... ik bedoel natuurlijk de hele dag in de zandbak speelt Ik merk wel dat het tijd- en organisatiegewijs een heel gedoe is om ze beiden gebadderd te krijgen dus omdat de jongste nog niet zo heel vies wordt, delft zij helaas het bad-onderspit als het niet anders kan.
Lars gaat (ongeveer) om de andere dag in bad. Soms ook wel ns 2 dagen achter elkaar, net wat nodig is zeg maar.. Op dagen dat ik hem niet in bad doe, fris ik hem uiteraard wel even lekker op..
Ik deed het eerst altijd om de dag, omdat dat volgens mij gewoon genoeg is en té vaak in bad is denk ik ook niet goed. Maargoed, Milan en Isabelle zijn dus allebei helemaal gek op water en alles wat daarmee te maken heeft, dus ze willen elke dag in de douche/in bad. Nu gaan ze meestal gewoon elke dag met mij mee onder de douche, dan is 't ook niet zoveel extra werk. En het is gezellig!
bijna elke dag onder de douche of in bad. maar soms als de jongste erggg moe is en ergens vanaf komen dan wassen we heb goed en stoppen hem in bed. nu doen we dit al minder vaak, omdat hij over de vloer schuift. De oudste gaat elke dag eigelijk...... is een heerlijke smeerpoets die graag buiten speel.
om de dag, ze zeggen dat het niet goed is om elke dag te doen omdat de natuurlijke weerstand van het huid dan eraf gewassen wordt ofzoiets... je huid heeft natuurlijk zijn eigen vettigheid die je beschermt aan de andere kant ik douche me ook elke dag en ik zie er ook stralend uit
Elke dag wel, soms een dagje niet. Hoort bij het avondritueel. Maar ze hebben beide geen moeilijke huid, geen droge huid of i.d.