Elke dag als onderdeel van z'n routine. Bovendien vindt hij het ook helemaal geweldig, dus heb ik er zelf ook plezier van
Gezien zijn wat gevoelige huid doe ik het om de dag,tenzij hij erg last van zweten heeft gehad.Hij vindt het overigens wel erg leuk!
Allebei dagelijks! Echt een onderdeel van het avondritueel en bij beide ook noodzakelijk, ze zijn echt vies 's avonds. Lucas van het spelen en zelf eten en Benjamin van het vele spugen en op de grond 'rondkrioelen'... Vind het ook wel een heftig momentje hoor, wij noemen het vaak 'de avondetappe'
mijn zoontje gaat op ma,di,wo,vr en zo. omdat hij op ma di op het kdv zit. op do ook maar dan kan ik hem pas laat ophalen en soms pas rond half 8 thuis. dan is hij zo moe dat ik hem vr in bad doe. en za alleen als hij vies is groetjes
Allebei elke dag, vind het anders vies.. gezien de vieze luiers...wil toch de kontjes fris hebben. en de jongste spuugt en de oudste wordt sowieso snel vies door spelen/eten. dus ja...elke dag in bad. Douche zelf ook elke dag.