2x per week gaan ze onder de douche of in bad. Tenzij vaker nodig is zoals afgelopen week. Echt haren wassen 1x per week. Of ze moeten er iets in hebben gesmeerd.
Om de dag. Als ze vies zijn oid dan een x extra. Wij hebben deze week geen douche en om nou elke dag naar mijn moeder (2 dorpen verder) te gaan om te douchen heb ik geen zin in. Heb ze gisteren daar in bad gedaan en voor de rest was ik ze met een washandje. Hopelijk kunnen we morgen weer douchen.
Geen dochter, maar een vriendin waste haar haren altijd met Zwitsal omdat ze dat lekker vond ruiken, en haar proefkapsel bleef maar niet zitten voor het trouwen. De kapper begreep hier niets van, tot duidelijk werd waar ze haar haren mee waste. Zwitsal maakt het haar zwaarder. Heb je al wel eens naif gebruikt? Dat vind ik heel prettig.
Elke avond dat ik vrij ben. Ik werk 3 of 4 avonden in de week. Dan brengt papa ze naar bed. Als ik vrij ben doe ik ze ook in bad. En 1x in de week was ik hun haren.
Gemiddeld 5x per week. Soms zit er een dagje tussen dat ze niet douchen. Mrt warm weer wordt er sowieso gedoucht
Mijn moeder gebruikt ook die Naif babyshampoo op aanraden van de huisarts toen ze last kreeg van haar hoofdhuid. En het bevalt haar prima.
Als baby zijnde toen ze begonnen met zelf eten, dagelijks. Was ook echt nodig want het eten zat tot in hun haartjes. Nu douchen ze na elke voetbaltraining en wedstrijd dus dat is om de dag (3x pw). In de zomer meestal dagelijks dat vind ik frisser, ze spelen dan ookveel buiten en hun voeten zijn dan ook echt vies.
Hier gaat mn dochter elke avond voor t slapen gaan onder de douch, wassen elke dag, en haren wassen om.de dag ze zweet erg snel, dus ik vidn dan dat.ze wel.elke.dag moet douchen, zelf douch ik dan gelijk mee, of erna. Als ze bij haar vader is weet ik niet hoe t gaat
Elke dag, tenzij we een zondag ofzo hele dag thuis zijn dan een washand. Soms zijn we laat thuis van de feestje dan washand In de zomer na zwemmen in de tuin, dan meteen buiten met een emmer, maatbeker en shampoo en zeep
2x per week douchen en als het nodig is vaker. Kind met een gevoelige huid en hooikoorts, dus in de pollenperiode bijna elke dag even afspoelen is dan genoeg. Shampoo als het nodig is, mijn zoontje gebruikt geen haarproducten en gebruikt dus niet vaak shampoo zijn haar ziet er supermooi en goed uit. Mijn dochter gebruikt het als ze producten in heeft gehad. We gebruiken wel anti roos shampoo, mijn man heeft vaak roos en jammer genoeg mijn dochter soms ook. En als ze niet douchen even met een washandje.