Ik douche als ik er zin in heb.. Nooit dus, haha. Nee ik douche eigenlijk elke dag wel even. Tijdstip kan verschillen, soms 's morgens of 's middags maar meestal wel 's avonds. De kinderen gaan om de dag onder de douche. Uitzonderingen daar gelaten. Mijn man doucht iedere avond, maar das ook wel nodig!
Beetje verschillend. Maar er zit nooit meer dan twee dagen tussen. Soms elke dag, vooral met heet weer zoals de afgelopen hittegolf. En als ik op mijn werk erg gezweet heb voel ik mij ook vies. Ik douche vaak met mijn dochter. Dan zijn het gelijk 2 vliegen in één klap. Van sommige mensen weet je gewoon dat ze zich maar 1x per week douchen of zo, die ga je echt ruiken! Een beetje zo'n huidsmeerluchtje. Niet lekker.
Meestal twee keer per dag om diezelfde reden als TS aangeeft. Ik zweet heel snel en voel me dan niet schoon. In de winter soms zelfs drie keer per dag om op te warmen. Ik heb altijd erg last van de kou en ik krijg mezelf dan niet goed op temperatuur, dan neem ik vaak even een warme douche dat helpt wel.
Om eerlijk te zijn.... Ik hou het niet bij! De ene keer douche ik 's morgens, de andere keer 's avonds.... Kan best zijn dat het soms 2 dagen niet is en soms 2 keer per dag.
Bijna elke dag zal af en toe 1 of 2x in de week niet zijn door een reden. Maar dan was ik me zeker wel sochtends en savonds. Douchen doe ik in de avond, ochtend red ik niet met de vroege vogels. Vind ik wel heel fijn, dus in het weekend wel sochtends.
1 x per dag altijd s avonds voor na bed gaan,kan ik lekker slapen douchen is voor mij ontspanning als ik in me maandelijkse periode zit douche ik 2 x per dag maar doe dan ook 2 x per dag schoon onderbroekje aan soms douche ik een x extra als ik een verwenmiddagje heb lekker met haarmaskertje,gezichtsmasker,scrubben ontharen alles erop en eraan
Iedere ochtend bij het opstaan. Het is een ritueel en ik kan niet ongedoucht of met ongewassen haar de deur uit. Als ik zin heb douche ik 's avonds weer. Vaak uitgebreid op vrijdagavond. Lekker relaxt aan het weekend beginnen.
Ik douche meestal om de dag. Als ik douche is dat 's avonds, vind het lekker om schoon m'n bed in te gaan. Ik was mij wel elke ochtend en op de avonden dat ik niet douche ook.
Ik douche om de dag. Ik zweet niet veel en ik word ook niet vies dus ik vind het niet nodig om elke dag te douchen. Ik krijg er trouwens ook een droge huid van. Wanneer ik ondergespuugd ben oid dan ga ik natuurlijk wel meteen even douchen. In de zomer als het echt warm is dan douche ik 1 of 2x per dag.
Ik douche in de ochtend...voor de lunch, na de lunch, voor het warm eten en na het warm eten. Heel soms in de avond weer als ik een goede bui heb. Iedereen die minder vaak douched dan ik is wel echt heel vies hoor...ik snap dat nooit dat mensen minder dan 3 keer per dag douchen. Voel je je dan niet vies?
Niet verkeerd bedoeld, maar heb jij smetvrees?? Het is niet "normaal" om meer dan 3 keer per dag te douchen. En het is ook niet goed voor je huid. Maar goed. Nee ik voel me niet vies, ik douche me 1x per dag en met warm weer 's avonds ook. Als ik me meer dan 3 keer per dag zou moeten douchen ben je daar in totaal een halve dag voor kwijt denk ik, zonde van de dag
Ik douche vrijwel elke dag, soms 2x. Meestal 's ochtends, soms 's avonds. Als ik vrij ben en hoef nergens heen komt het ook soms voor dat er een dag overgeslagen wordt.
ik douche zomers elke dag soms wel 2 keer, swinters altijd om de dag, soms wel elke dag maar dat is afhankelijk van moet ik weg, hoe voel ik me. soms als mijn spieren erg pijn doen ga ik ook wel een half uur onder een hete douche zitten, (fybro) tis dus echt niets standaart hier. oja mijn man trekt Minstens 1 keer per dag een schone onderbroek aan, soms wel 2 keer als dat zo uitkomt met douchen, bv na sporten altijd een schone ook al heeft hij smorgens een schone aan gedaan. mijn man doucht zich dagelijks, en soms 2 keer. onze zoontje nu dagelijks, maar van het winter weer om de dag (athans zo was het)