Mijn huid is erg gevoelig en vaak droog. Om dit niet erger te maken, douche ik om de dag. Op zweterige dagen ga ik vaker.
Om de dag, douchen kost mij erg veel energie! Wel was ik me elke dag. Mijn haar was ik eens in de 3 dagen. Op warme zweterige dagen douche ik wel elke dag.
Elke dag,ook scheren gebeurt hier elke dag, mijn haren was ik om de twee dagen,heb veel krullen,en droog haar,als ik dat te vaak was dan gaat het pluizen!
Dit wordt vast weer zo'n viezerikkentopic haha, nu afwachten wanneer het 'hoe vaak verschoon jij je handdoek'-topic zich aandient!
Om de dag, en dan was ik ook mn haren. Als het erg warm is oid dan douche ik elke dag, maar dan alleen even spoelen. Haren wassen om de dag iig Whaha en idd, wanneer komen de bah vies niet elke dag douchen opmerkingen? Ach ik heb nog vrienden en een man dus ik zal heus niet zo erg stinken
Kan helemaal verschillen;soms een paar dagen achter elkaar elke dag en soms 2dagen niet en dan de 3e dag pas weer. Wel praktisch altijd s'avonds. Ben absoluut geen ochtendmens dus ben al blij als ik me kan aankleden en opmaken en mijn zoon op tijd op school heb.
Ieder dag 's avonds. Schoon en fris m'n bed in en dan ben ik 's ochtends zo klaar en kan ik m'n zoontje aankleden.
In verband met een extreem droge huid douche in 3x per week. Ook heb ik lange haren die er een eeuwigheid over doen om te drogen. Daarom douche ik alleen 's avonds. Daarnaast ga ik elk weekend lekker uitgebreid in bad. Maar dat valt niet onder douchen?? Dus daarom gestemd voor 3x per week. TS; vind jouw verhalen wel erg uitgebreid en langdradig met way to much informatie. Zweet onder je oksels? Was een simpele vraag zoals 'hoe vaak douchen jullie' niet korter geweest??
Ik douche om de dag! Iedere dag douchen is erg slecht voor je huid en haar. Sowieso douche ik niet in de ochtend, was me altijd van top tot teen. Als het heel warm is of ik heb gewerkt dan douche ik wel, dus gebeurd ook wel eens dat het meerdere dagen achter elkaar zijn. Onze dochter gaat met normaal weer ook om de dag, en natuurlijk iedere dag wassen. Bij warm weer of buiten spelen dan gooi ik haar wel onder de douche, laatste tijd wel vaak iedere dag.
In principe douchen wij allemaal 1 keer per dag, maar soms ook 2 keer. Ik was niet altijd mijn haren met shampoo, maar ik spoel het wel uit. Bij mijn dochter idem. Mijn man wast wel iedere dag zijn haren. Oh ja: mijn man en ik douchen 's ochtends. Dochter doucht altijd 's avonds.
Ik douche me altijd s avonds. Nooit s ochtends want ik begin om kwart voor 8, vertik het om daarvoor nog vroeger op te staan. Meestal om de dag, als t warm is dagelijks. Haren wassen met shampoo doe ik trouwens maar 1 keer per week. Als ik dat vaker doe heb ik ontplofte droge haar.
Altijd Iedere ochtend, haren iedere dag of om de dag net hoe het uitkomt. Iedere avond opfrissen en met warm weer ga ik voor het slapen ook nog douche! Man frist s ochtends op en doucht als hij van zijn werk thuis komt. En gaat in het weekend uitgebreid 2 uur relaxen in bad!! De luiwammes
Meestal om de twee dagen elke dag is niet goed voor mijn huid. Wel was ik me natuurlijk elke dag en spuit deo enzo. Op warme dagen vaker of tijdens menstruatie. Als het koud is ga ik soms nog extra in bad om het warm te krijgen.