Als ik moet werken douche ik smorgens en als ik vrij ben verschilt het sochtends of savonds. Als we in het weekend uitgaan douche ik ook altijd effe voor we gaan dan zit m'n haar beter
1x per dag en mijn man ook. altijd savonds, dan kunnen we daarna lekker slapen hahaha. de kids gaan 2x per week ongeveer, soms veel vaker omdat ze dan vies zijn maar onder normale omstandigheden 2x per week gemiddeld.
Om de dag, omdat mijn haar anders heel snel vet wordt en ik een redelijk droge huid krijg. Vraag me ook af iedereen die hier elke dag doet douchen, was je dan ook elke dag je haar?
Ik wel, omdat ik me anders vies voel. Is eigenlijk helemaal niet nodig want mijn haar zit de 2de dag meestal juist mooi maar is denk ik iets wat tussen mijn oren zit.
Twee keer per dag, vriend ook! Dochter twee keer per week (moeten ergens het water op besparen).. Nee voor de eczeem maar twee keer per week. Wel elke ochtend en avond even washandje en zalfjes smeren! Is voor mij me ontspanningsmomentje!
Het hele gezin gaat twee keer per dag lekker uitgebreid douchen en minstens één keer daarvan uitgebreid haar wassen. Moet ook wel in ons klimaat. In NL waste ik elke dag mijn haar 1x. Zal mij een rotzorg zijn wat een ander doet zolang ze niet stinken of muf ruiken, maar ik voel mij hier het beste bij. Lekker fris!