Altijd twer keer per dag. S ochtends samen met mn dochtertje. En s avonds zit mn dochtertje in bad en ik sta dan lekker onder de douche. Zijn dagen dat ik drie keer per dag douche. Extra als ik direct van werk kom. Was elke dag ons haar (s ochtends). En elke dag douchegel met washand. En reinig twee keer per dag mn gezicht. Twer keer pw met scrub. Overige dagen met gezichtsschuim. Zo vaak douchen werkt prima voor ons. Zou niet meer anders willen. Mn man doucht zowieso twee keer. En als hij thuis is, springt hij ook even onder de douche na 'de grote boodschap'.
Dit geloof ik niet hoor. Als je vaak je handen wast is dat toch ook zeker schoner dan 1 keer! In je slaap, fietsen of zelfs loopt transpireer je. Kinderen ( althans mijn dochter) is na het buitenspelen echt wel vies dus elke dag ook savonds even douche of n bad. Maar goed iedereen doet het anders!
Iedere dag. Ik was me zelden met zeep en stink nooit (check ik bij mijn vriend) en mijn huid is daar echt veel minder door door geworden. Mijn zoontje gaat om de 2 a 3 dagen. Ik zie hier dat sommigen hun kindjes 2x per dag in bad doen. Zonde van die mooie huidjes en het water! Ik vind dat echt onzin. Let wel, ik heb het hier over normale omstandigheden. ls het 30 graden is en we hebben ons ingesmeerd met zonnebrand en mijn zoontje heeft door het zand gerold, wacht ik niet een dag natuurlijk.
Ik douche 2x per dag.. altijd! Toen ik zwanger was nog wel vaker.. het is mijn ultieme relax momentje nu doucht mijn zoontje ook 2x per dag samen met mij, maar ik was hem maar 1x met zeep. 'S ochtends staat hij alleen maar te chillen onder het warme water, zo moeder zo zoon haha
Maar ook al is het niet warm...kids rollen elke dag over de vloe, poepen plassen in een luier, overal zit eten.....toch? En de huid van mijn dochter is heel mooi. 1 keer per dag zonder zeep en savonds met zeep/ haren wassen
Ik douche minimaal sochtends en savonds en dan nog na sex/sporten enz. Als ik thuis poep douche ik daarna ook. Sochtends om lekker fris en wakker te worden en savonds de viezigheid van buiten af te spoelen Mijn vriend douched 2 keer door zijn cultuur is hij het gewend iedereen bij hem douched elke dag 2 keer per dag en ik heb schoonouders en 2 zwagers Onze oudste douched 2 keer per dag. Sochtends altijd en savonds doordat hij buiten heeft gespeeld. De jongste huilt tijdens het douchen/badje dus hij mag 1 keer per dag.
Om de dag gestemd. Bij warm weer dagelijks en in de winter als ik het koud heb, kan 2x per dag ook nog wel eens voorkomen. Wisselt dus.
Ik douche 1x per dag, altijd 's avonds en meestal voor ik naar bed ga! Lekker schoon mijn bedje in! Ik ben verpleegkundige en vind het ook om die reden het prettigst om 's avonds te douchen!
Vanochtend heb ik gedoucht en straks ga ik sporten en douche ik daarna weer en was ik meteen m'n haren (doe ik om de dag). Maar meestal dus een keer per dag in de ochtend. Elke dag douchen is op zich niet nodig. Sommige mensen hebben last van allergie of eczeem bij dagelijks douchen. Zelf vind ik t wel prettig...
Je handen is wel wat anders dan je buik ofzo en niet elk mens zweet... Het is een wetenschappelijk feit hoor.. ik verzin het niet. En ik heb het niet over wassen van handen, hoofd etc. Maar elke dag douchen is geen must en met zeep zelfs af te raden.
'S avonds een washandje over de handjes, voetjes, gezicht en billen en hij is schoon genoeg. Ik vind het ook waterverspilling, 2x per dag douchen. Dus alleen daarom zou ik het al niet doen.
om de dag douchen en haren wassen.. douchen zonder haren wassen gaat niet in onze douchecabine met mijn lange haar.. dochter gaat 3 x per week op dinsdag, vrijdag en zondag en elke avond een washand over haar gezicht, handjes, voetjes, billetjes en 's ochtends haar gezicht en billen nog een keer met een kant en klaar washandje... vind ze nooit zo leuk ik vind 2 x per dag echt overdreven! In de morgen een plens water in mijn gezicht en langs m'n oksels en ik ben opgefrist...
Ik douche meestal 1x per dag, 's avonds voor het slapen gaan. Dit omdat ik in een visrestaurant werk en echt naar vis stink ongedoucht kan ik echt niet slapen hoor bah! As ik niet moet werken sla ik wel eens een dagje over. In verband met droge huid eczeem gebruik ik ook geen zeep, enkel voor mijn oksels en voeten, shampoo in mijn haar, verder alleen water.
Ligt aan mijn dagelijkse activiteiten Als ik dagen heb dat ik helemaal niks doe dan wil ik nog wel eens om de dag douchen. Normaal douche ik elke dag
2x per dag, 'smorgens voor het werk om lekker warm te hebben, 'savonds voor het slapen om lekker warm the hebben dan kan ik beter slapen. En natuurlijk ook om proper te zijn