Leren slofjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klarinet, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik wilde voor milan voor deze winter leren slofjes kopen omdat dat toch wat warmer aan de voetjes is.
    Nu zie ik dat je er toch wel verschillende merken in hebt. Hebben jullie ervaring? Boumy's, zootjes, etc.
    Welke zijn fijn aan te doen en zitten lekker??

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wij hebben vorige herfst Bobux-slofjes gekocht (small, maar toch nog veel te groot :)) en daar heeft Ise tot nu toe plezier van (ze zijn nu eigenlijk wel te klein aan het worden). Ben er érg tevreden over: wij kunnen ze goed aan en uit doen, maar zij krijgt ze zelf niet uit ;), ze voelen lekker, goede kwaliteit, mooi gemaakt, veel keus in kleuren en plaatjes. Zeker een aanrader. Dezelfde prijsklasse als andere duurdere merken, geloof ik (30,- per paar) Ik vind ze aanzienlijk mooier en fijner aanvoelen dan goedkopere slofjes. Je ziet en voelt echt dat het kwaliteit is.

3. Caraemma

Caraemma Lid

4 jun 2008
    71
    0
    0
    Groningen
    Ik heb voor mijn dochter zowel Roosjes als Babypaws gekocht, maar heb uiteindelijk vrijwel alleen de Babypaws gebruikt (en daar na een aantal maanden ook grotere maat van besteld). Het zijn allebei goede, leren slofjes, maar ik vond de pasvorm en gebruiksgemak van de Babypaws het fijnst. Die had namelijk een klittebandsluiting, terwijl de Roosjes ook een elastiek had dat ik vrij strak vond zitten en minder makkelijk was met uit en aan doen. www.babypaws.nl

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ik bestelde ze op opkleinevoet.nl, heel veel keus en een goede kwaliteit.

5. kili

kili Niet meer actief

Wij hadden oxxy voor de kleine man.
    Zit klittenband aan de achterkant, ideaal.( alleen toen hij groter was, kon hij ze zelf uitrekken)

6. Kom even binnenvallen met een vraagje. Als je slofjes besteld, kun je dan gewoon het voetje opmeten en dan die maat bestellen, of moet het dan iets ruimer?

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Volgens mij moet je er in ieder geval 1 cm bij optellen, zodat het voetje een beetje ruimte heeft in de slof.

8. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Tot max. 1cm groter.

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    absoluut fan van Babypaws! 2 paar gehad afgelopen winter... model wraps, ideaal!

10. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Wij hebben de Bobuxslofjes ook en zijn daar zeer tevreden over. Het leuke is inderdaad dat ze ze zelf niet uit kunnen doen (en dat was hier met andere slofjes wel steeds het geval :))
    We merken ook dat hij die slofjes het liefst aandoet, ze zitten volgens mij wel makkelijk

11. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
  12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb ze van Aapies; goede kwaliteit, zit lekker en niet duur.
    Je meet de voet van de hiel tot puntje grote teen en telt er max een cm bij op voor de maat.

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik had 2 paar van Aapie (www.baby-schoenen.nl) en nu heb ik een wat duurdere slof gekocht van babypaws. Als het goed is komen ze vandaag binnen, dus kan nog niet zeggen of ze bevallen.

Je moet er inderdaad 1cm bij optellen.

14. Cinn

Cinn Lid

16 jun 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij lievevoetjes heb ik onlangs slofjes besteld. Ze vallen wel heel groot, maar zitten super. Fijner dan Bobux, die kreeg ik amper aan bij mijn zoontje, die zijn heel stug.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nana heeft slofjes van babypaws, die bevallen ontzettend goed!

16. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Patrick heeft slofjes van het merk I-wawa, besteld bij www.opkleinevoet.nl. Is met elastiek, zit prima en hij trekt ze niet uit.

Deel Deze Pagina