cadeautje

Discussie in 'De lounge' gestart door puna, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Mn moeder word vrijdag al weer 70. Nu weet ze niet wat ze wil hebben. We mogen niet te veel van haar uitgeven, maar wil toch wat leuks voor haar kopen.

Voor moederdag heeft ze een ingelijste foto van haar kleinkind gekregen en anders krijgt ze altijd een bloemenbon, maar wil een keer wat anders doen. Ze houd niet van luchtjes, kaarsen, drogisterij artikelen en lezen.

Hopelijk weten jullie iets leuks!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ga lekker met haar uit eten .

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik lees mee, over 3 weken heb ik een soortgelijk cadeau nodig maar dan voor de 65 jaar :)
    en ik ben ook inspiratieloos

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Of geef haar een soort van "tegoedbon" voor een dagje uit van haar keuze.
    Hebben mijn ouders (en ooms en tantes) ook al een keer voor mijn oma gedaan. Het mensje had ook weinig meer te wensen dan een goede gezondheid en de aanwezigheid van haar kinderen, klein- en achterkleinkinderen op haar verjaardag.
    Dus hebben alle negen kinderen haar getrakteerd op een dagje weg. Ik geloof dat ze met mijn ouders een rondrit heeft gemaakt in haar geboorte-omgeving en zijn ze op bezoek geweest bij haar jongere broer. En zo hebben de andere kinderen weer andere uitjes met haar gedaan.

5. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Wij trakteren onze moeder op een ontbijtmand die we laten bezorgen.
    Overdag houdt ze een feest voor de familie. Wij gaan dan op de foto met z'n allen.

We willen er nog iets anders erbij bedenken. Mss wel een verjaardagskalender online maken met foto's van de kleinkinderen.

En natuurlijk midden in de nacht een spandoek ophangen. Ze gaan zelf laat naar bed. Dus een nachtelijk avontuurtje, haha.

6. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Mam vertel eens, of/en 1oma vertel eens per kind te gevn.

Helaas heb ikgeen van oma, wel van opa verteleens, hij leeft nog, en ben zo blij dit nu al tehhebn mocht hij erstraks nie meer zijn.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Leuke mand vol met lekker dingetjes uit de supermarkt/ delicatessewinkel, koekjes, nootjes, koffie, dingetjes die ze anders misschien niet zou kopen?

8. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Jaarkalender met foto's van de kleinkids? Viel hier goed id smaak!

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dagje uit ... zo'n leuke herinneringen aan met mijn oma ... daarna van alle foto's een mooi boek maken of mooie foto inlijsten.

10. Tennes

Tennes Niet meer actief

11. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    bedankt voor jullie ideeën. Zag net bij de bloemist een wilgentenen egel staan. Die heb ik gekocht. Ze maakt zelf ook van die dingen, dus dan vind ze dit waarschijnlijk ook leuk.
    vrijdagochtend mn meisje iets laten maken en dan is haar cadeau klaar.

Deel Deze Pagina