Mn moeder word vrijdag al weer 70. Nu weet ze niet wat ze wil hebben. We mogen niet te veel van haar uitgeven, maar wil toch wat leuks voor haar kopen. Voor moederdag heeft ze een ingelijste foto van haar kleinkind gekregen en anders krijgt ze altijd een bloemenbon, maar wil een keer wat anders doen. Ze houd niet van luchtjes, kaarsen, drogisterij artikelen en lezen. Hopelijk weten jullie iets leuks!
Ik lees mee, over 3 weken heb ik een soortgelijk cadeau nodig maar dan voor de 65 jaar en ik ben ook inspiratieloos
Of geef haar een soort van "tegoedbon" voor een dagje uit van haar keuze. Hebben mijn ouders (en ooms en tantes) ook al een keer voor mijn oma gedaan. Het mensje had ook weinig meer te wensen dan een goede gezondheid en de aanwezigheid van haar kinderen, klein- en achterkleinkinderen op haar verjaardag. Dus hebben alle negen kinderen haar getrakteerd op een dagje weg. Ik geloof dat ze met mijn ouders een rondrit heeft gemaakt in haar geboorte-omgeving en zijn ze op bezoek geweest bij haar jongere broer. En zo hebben de andere kinderen weer andere uitjes met haar gedaan.
Wij trakteren onze moeder op een ontbijtmand die we laten bezorgen. Overdag houdt ze een feest voor de familie. Wij gaan dan op de foto met z'n allen. We willen er nog iets anders erbij bedenken. Mss wel een verjaardagskalender online maken met foto's van de kleinkinderen. En natuurlijk midden in de nacht een spandoek ophangen. Ze gaan zelf laat naar bed. Dus een nachtelijk avontuurtje, haha.
Mam vertel eens, of/en 1oma vertel eens per kind te gevn. Helaas heb ikgeen van oma, wel van opa verteleens, hij leeft nog, en ben zo blij dit nu al tehhebn mocht hij erstraks nie meer zijn.
Leuke mand vol met lekker dingetjes uit de supermarkt/ delicatessewinkel, koekjes, nootjes, koffie, dingetjes die ze anders misschien niet zou kopen?
Dagje uit ... zo'n leuke herinneringen aan met mijn oma ... daarna van alle foto's een mooi boek maken of mooie foto inlijsten.
bedankt voor jullie ideeën. Zag net bij de bloemist een wilgentenen egel staan. Die heb ik gekocht. Ze maakt zelf ook van die dingen, dus dan vind ze dit waarschijnlijk ook leuk. vrijdagochtend mn meisje iets laten maken en dan is haar cadeau klaar.