Hoevaak een schone handdoek

Discussie in 'De lounge' gestart door iMama, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gebruik jij een verse handdoek?

1. Elke dag een schone

2. Om de dag

3. 1 x per week

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hier iedere keer nieuwe want we hebben eczeem en dat is me niet waard

2. Er is alleen wel een verschil tussen de horeca en je eigen huis. Neem aan dat je niet telkens bezig bent met eten bereiden in je keuken, of wel? Je telefoon en toetsenbord schijnen grotere bacteriënbronnen te zijn trouwens.

Niet dat ik trouwens zo dol ben op vaatdoekjes hoor, gebruik meer keukenrol voor mijn aanrecht als die vies is maar snijd en bereid mijn eten toch op borden en snijplanken.. Ik doe dus wel langer met een vaatdoekje omdat ik deze niet dagelijks intensief gebruik. Anders had ik het ook zeker wel geweten.

Tsja en handdoeken.. als je je handen net hebt gewassen en je droogt ze dan af, zijn ze dan binnen een dag vies??

Doe er zelf dus iets langer mee, heb niet zo'n zin om dagelijks de was voor handdoeken etc aan te zetten. Voor mij verspilling.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    altijd een nieuwe! voor iedereen, ikzelf met douchen 2

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hier doen we dat ook!!
    (Heb er zelfs nog nooit aan GEDACHT om de handdoek 2x te gebruiken..wordt in hotels ook vaak kwaad als ze handdoeken niet elke dag komen verversen...:Dhaha)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook alles dagelijks schoon.

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Na een douchebeurt gaan de gebruikte handdoeken meteen in de was. Alleen de handdoek die in de badkamer hangt en die gebruikt om in de ochtend gezichten af te drogen wordt wel 2 dagen gebruikt.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nou, de smaakpolitie komt ook bij studentenhuizen en bij mensen thuis, en je wil niet weten wat voor goorheid hij daar aantreft in vaatdoekjes of overleden schuursponzen..

hier doe ik mijn toetsenbord en telefoon ook elke dag mee nat afstoffen, wel zo hygiënisch en misschien 10 seconde moeite..

voor jou misschien verspilling om elke dag de handdoek/vaatdoek/theedoek etc te wassen, maar voor mij een kleine moeite. Gooi de was in de wasmachine, druk op het knopje, de machine doet de rest ;)

prima toch? ieder z'n eigen ding..

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja... de crisis is echt hard toegeslagen in Nederland...

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    #89 cherie, 14 okt 2012
    Laatst bewerkt: 14 okt 2012
    dit is een grapje?!

edit: verder gelezen.. gelukkig :D

jaaa je weet maar nooit hier op ZP. over t algemeen probeer ik er 2 dagen mee te doen. maar meestal is het elke dag als ik de boel gewoon pak om in de wasmachine te mikken.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij gebruiken elke dag een schone

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

beetje weerstand is ook niet verkeerd hoor..
    en daarbij verspil je mega veel water stroom etcetc..

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wij zijn pas echt viezeriken! Wij gebruiken zelfs wel eens die van elkaar!:D En onze kinderen drogen we ook met één handdoek af, beetje lopende bandwerk zullen we maar zeggen:cool:

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb gekozen voor anders, hier namelijk schone handdoeken elke keer als we douchen en dat kan hier ook vaker dan 1x per dag zijn.

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik heb gekozen voor anders, omdat ik een haarhanddoek heb en een lichaamshanddoek. Lichaamshanddoek is iedere keer vers, maar mijn haar is schoon, dus die hang ik meestal over de kachel na gebruik. Anders zou ik twee schone handdoeken per keer verbruiken en dat vind ik teveel.

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik gebruik n handdoek voor mijn haar en een handdoek voor mijn lijf
    Die voor mijn lijf gaat de was in,die voor mijn haar gebruik ik de keer erop voor mij haar,dan gaat ie de was in.

16. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier iedere dag een schone handdoek.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hier iedere douchebeurt een schone handdoek hoor. Vind het ook onfris om die handdoek volgende keer weer door mijn gezicht te halen als ik er nu ook mijn billen en flamoes mee droog.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bij elke douchebeurt gebruik ik een nieuwe handdoek.

De handdoek voor mijn haar gebruik ik weer een dag later voor mijn flamoes en billen ;)

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik neem elke dag een schone handdoek voor mn lichaam, en eentje voor mn haar... die voor mn haar hang ik in de badkamer de andere gaat de was in...

20. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken elke douchebeurt een schone

Deel Deze Pagina