Hier iedere week schone handdoeken. En nee, ik heb nooit mensen hun neus zien dichtknijpen als ik langs kom lopen
Ik heb er altijd 1 voor mijn haar en 1 voor mijn lichaam. Zelf hergebruik ik mijn handdoeken niet. manlief daarentegen gebruikt mijn haar-handoek soms om zichzelf droog te maken.
Je mag zo schoon leven als je maar wilt hoor, het maakt mij niet uit. Maar een OK moet zo steriel mogelijk zijn, je eigen leefomgeving niet. Of voer jij operaties uit op je aanrechtblad? En het klopt dat studenten viezeriken zijn, toch hoor je het nooit dat ze bij bosjes moeten worden opgenomen vanwege nare bacteriële infecties die ze hebben opgelopen van hun vaatdoekje. Kwestie van weerstand, lijkt me. (hoewel: ze zijn meestal zeer vatbaar voor mens-op-mens besmettingen zoals pfeiffer en de 'feutengriep', dus zo geweldig is die weerstand niet. ik denk dat vaatdoekjesbacterien gewoon niet zo gevaarlijk zijn als sommigen denken - of misschien denken die studenten dat ze gewoon een kater hebben terwijl het eigenlijk een salmonella-vergiftiging is? )
En je bent aan het eind van de week ook niet een paar tinten bruiner? Hier verschilt het, de ene keer pakken we elke dag een nieuwe en de andere keer om de dag. Och, en soms ook wel eens om de 2 dagen. We zijn ook zelden ziek, misschien wel doordat we een enorme weerstand hebben opgebouwd door niet altijd een schone handdoek te pakken....
Ben er nietzo mee bezig eigenlijk, maar meestal gooien we ze niet na 1x in de was. Denk na 2x. Voor mijn dochtertje elk badje een schone.
Nope. Ik douche dan ook niet dagelijks, en ben ook niet uitgebreid mijn vagina en anus met de handdoek aan het doorraggen (auw!). Ik boen mijn billen en mijn liezen, en de rest droogt aan de lucht wel.
Ik begin er niet aan, zie je het al voor je, zou zomaar 45 handdoeken per week betekenen, pff ech nie
Hier 2x per dag een schone handdoek douchen ons smorgens en savonds . Inderdaad vind het geen fijn idee om met dezelfde handdoek waarmee je de intiemere delen schoonmaakt daarna ook weer je gezicht doet brrr sorry maar ik moet er niet aan denken ....
Keukehanddoek dan. Met douchen elke dag nieuwe. Een voor mn haar en een voor mijn lichaam. Voor mijn kindjes ook elke dag schone handdoek en hydrofiel luier.
wij wassen ons één keer per week in bad, dan gaan we allemaal om de beurt in hetzelfde badwater , eerst de kindjes want die stinken het minst, dan ik en dan mijn man . we nemen dus ook maar één keer per week verse handdoeken , de rest van de week lopen we na het wassen aan de kraan in onze blote kont door het huis, en laten we ons aan de lucht drogen bespaart véél geld joh !
Ik doe twee keer met m'n handdoek. Ik kom schoon (genoeg) onder de douche vandaan en ben gekke Henkie niet met elke week de wasmachine vol handdoeken. Man het zelfde, voor dochter gebruiken we een badcape en hydrofiel. De hydrofiel gaat na gebruik gelijk in de was, de badcape na twee keer. Schilferige groetjes, NooNoo
Iedere dag een schone handoek! Behalve voor mijn haar, die gebruik ik 2/3 dagen. Ik vind het maar vies om vaker een handdoek te gebruiken..
Zowel man, dochter en ik bij elke douce/badbeurt een schone handdoek, ze gaan meestal direct de was in. Handdoek die ik voor mijn haar gebruik laat ik drogen en die blijft in de badkamer voor handen drogen etc.