Hoevaak een schone handdoek

Discussie in 'De lounge' gestart door iMama, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gebruik jij een verse handdoek?

1. Elke dag een schone

2. Om de dag

3. 1 x per week

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hier iedere week schone handdoeken. En nee, ik heb nooit mensen hun neus zien dichtknijpen als ik langs kom lopen ;)

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb er altijd 1 voor mijn haar en 1 voor mijn lichaam. Zelf hergebruik ik mijn handdoeken niet. manlief daarentegen gebruikt mijn haar-handoek soms om zichzelf droog te maken.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Je mag zo schoon leven als je maar wilt hoor, het maakt mij niet uit.
    Maar een OK moet zo steriel mogelijk zijn, je eigen leefomgeving niet. Of voer jij operaties uit op je aanrechtblad?
    En het klopt dat studenten viezeriken zijn, toch hoor je het nooit dat ze bij bosjes moeten worden opgenomen vanwege nare bacteriële infecties die ze hebben opgelopen van hun vaatdoekje. Kwestie van weerstand, lijkt me. (hoewel: ze zijn meestal zeer vatbaar voor mens-op-mens besmettingen zoals pfeiffer en de 'feutengriep', dus zo geweldig is die weerstand niet. ik denk dat vaatdoekjesbacterien gewoon niet zo gevaarlijk zijn als sommigen denken - of misschien denken die studenten dat ze gewoon een kater hebben terwijl het eigenlijk een salmonella-vergiftiging is? ;))

4. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    En je bent aan het eind van de week ook niet een paar tinten bruiner?:p

Hier verschilt het, de ene keer pakken we elke dag een nieuwe en de andere keer om de dag. Och, en soms ook wel eens om de 2 dagen.

We zijn ook zelden ziek, misschien wel doordat we een enorme weerstand hebben opgebouwd door niet altijd een schone handdoek te pakken....;)

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ben er nietzo mee bezig eigenlijk, maar meestal gooien we ze niet na 1x in de was. Denk na 2x.
    Voor mijn dochtertje elk badje een schone.

6. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Bij elke wasbeurt een schone vind dat toch wel een frisser idee:D

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    #147 Leeuwtje83, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Nope. Ik douche dan ook niet dagelijks, en ben ook niet uitgebreid mijn vagina en anus met de handdoek aan het doorraggen (auw!). Ik boen mijn billen en mijn liezen, en de rest droogt aan de lucht wel.

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik begin er niet aan, zie je het al voor je, zou zomaar 45 handdoeken per week betekenen, pff ech nie

9. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier 2x per dag een schone handdoek douchen ons smorgens en savonds .
    Inderdaad vind het geen fijn idee om met dezelfde handdoek waarmee je de intiemere delen schoonmaakt daarna ook weer je gezicht doet brrr sorry maar ik moet er niet aan denken ....

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Soms wel twee keer per dag

11. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Keukehanddoek dan.
    Met douchen elke dag nieuwe. Een voor mn haar en een voor mijn lichaam. Voor mijn kindjes ook elke dag schone handdoek en hydrofiel luier.

12. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    wij wassen ons één keer per week in bad, dan gaan we allemaal om de beurt in hetzelfde badwater , eerst de kindjes want die stinken het minst, dan ik en dan mijn man .
    we nemen dus ook maar één keer per week verse handdoeken , de rest van de week lopen we na het wassen aan de kraan in onze blote kont door het huis, en laten we ons aan de lucht drogen :)

bespaart véél geld joh !

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    :D lol

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Uhhh zo ongeveer... :D

Maar handoeken zijn zo gewassen en gevouwen.....

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier elke dag schone handdoek,alleen die voor mijn haar gebruik ik 2 keer.

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik doe twee keer met m'n handdoek. Ik kom schoon (genoeg) onder de douche vandaan en ben gekke Henkie niet met elke week de wasmachine vol handdoeken. Man het zelfde, voor dochter gebruiken we een badcape en hydrofiel. De hydrofiel gaat na gebruik gelijk in de was, de badcape na twee keer.

Schilferige groetjes,
    NooNoo

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Iedere dag een schone handoek! Behalve voor mijn haar, die gebruik ik 2/3 dagen.
    Ik vind het maar vies om vaker een handdoek te gebruiken..

18. prettymum

prettymum Niet meer actief

Hè bah ;)

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Eens met je vriendin, ik gebruik om de dag een schone handdoek en die voor mn haar 3 keer.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zowel man, dochter en ik bij elke douce/badbeurt een schone handdoek, ze gaan meestal direct de was in. Handdoek die ik voor mijn haar gebruik laat ik drogen en die blijft in de badkamer voor handen drogen etc.

Deel Deze Pagina