vlees jakkie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kyra75, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyra75

    kyra75 Actief lid

    14 aug 2006
    391
    0
    0
    ik lust al een hele tijd geen vlees meer sinds ik zwanger ben
    al zeker 5 mnd walg ik er van

    nu heb ik wel vega dingen genomen maar die dingen komen nu onderhand ook wel me neus uit

    vis eet ik wel maar zou ook wel iets anders willen weten jullie iets?

    doei
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    mss wel kip ofzo en dan in een wokschotel. Dus niet direct denken aan grote lapen vlees maar kleine stukjes kip in salade of van die runderreepjes in een schotel.
     
  3. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik maakte ook vaak een bak sla, en deed daar doorheen klein gesneden kipfilet.
     
  4. Vlees is hier ook alles behalve favoriet. Iets wat niet veel kruiden heeft of in een schotel zit gaat nog wel. Gewoon gebakken is inderdaad vies. Het enige wat ik nog lekker vind is een balletje gehakt. Die kan ik ook nog zelf braden. Al het andere vlees moet m'n mannetje doen. Kan echt niet tegen de braadlucht.

    Zorg ervoor dat ik de eiwitten op een andere manier binnen krijg en probeer zo nu en dan een klein beetje van 't bord van m'n man af te pakken. Gaat niet van harte...
     
  5. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    pasta's met vegetarische gehakt, of vega stukjes marineren met roerbak groenten en rijst

    Gebakken kaas.

    Of gewoon iets zonder vleesvervanger maar met veel noten.

    Als je aardappelen, groente en vega gaat eten is het idd snel saai. ( hoewel AH heeft goeie lekker vega dingen)

    pastasalades met brie en walnoten.
    verse pasta met kaassaus of pesto ( zelfmaken is het lekkerste en heel simpel)
    Lasagna met spinazie en roomsaus.

    Succes
     

Deel Deze Pagina