Hallo allemaal mijn baby heeft altijd hele droge lippen, maar ze drinkt echt genoeg en plast enorme luiers vol, dus de KA zegt dat het niet door uitdroging komt, maar ik vind het zo zielig. Ik geef ook wel eens voor het slapen gaan nog een beetje water, maar dat helpt ook niet. Heeft iemand dit ook? Ze krijgt flesvoeding, het is wat dikker spul omdat ze last heeft van dr darmen. Poept 1 x per dag gemiddeld en dat is ook niet hard maar gewoon zacht. Groeten, K4
heeft je kindje verder een droge huid ? Het zou kunnen zijn dat de lucht in huis wat droog is... Dat zie je eigenlijk meestal alleen in de winter, maarja, je weet maar nooit. Je kan de lucht in huis wat vochtiger maken door een spons in een bord water neer te zetten op een paar plekken in huis. Ik zelf had dat vroeger ook op mijn slaapkamer, ik weet nog dat het hielp maar waartegen precies ???? En verder natuurlijk de waterbakjes aan de verwarming.. maar of dat heel veel doet als de verwarming niet aan staat, weet ik eigenlijk niet.
Dank je Athina, ja, het kan zijn dat ons huis gewoon kurkdroog is , ik heb al eens vaseline op dr mond gesmeerd, haha, hielp wel. We hebben vloerverwarming dus helaas geen bakje op de verwarming, ik kan wel eens proberen de kamer te dweilen voor het slapen gaan..
hey, ik vroeg me even af of je het over haar schaamlipjes had of over haar gewone (mond) lippen omdat je het over het poepen enzo had dacht ik dat ze door het vegen ofzo geirriteerd was... blijkbaar gaat het dus over haar lippen van haar mondje? jamie had het ook wel eens ik deed er gewoon een beetje van die lippenbalsem aan... heel klein beetje maar zodat ze net iet of wat vettig zijn. ikzelf heb heeeeel snel last van droge lippen (nu ook weeR) en smeer ook van die lippenbalsem als ik geen droge lippen heb om het te voorkomen zeg maar. dit doe ik met jamie ook, als we bv de stad in gaan als er veel wind staat dan smeer ik er wat lippenbalsem aan. nooit gehoord van iemand dat dit niet mocht... als dit niet mag dan hoor ik het graag suc6!
zolang die lippenbalsem gewoon alleen maar vet is (dus geen werkzame bestanddelen erin, blistex heeft bv iets van menthol erin) lijkt het me geen probleem. En gewoon pure vaseline kan nooit kwaad, hielp bij mijn zoontje ook erg goed.