Welke meiden herkennen dit?Voor en vaak ook nog tijdens de menstruatie barst ik van de energie! Doe overal leuk aan mee en heb overal zin in! Maar daarna.... De laatste druppels zijn net weer verdwenen en daar komt het weer: Moe, depri, lusteloos, piekerig! Ben er klaar mee! Benieuwd of er meer meiden zijn die het in de omgekeerde volgorde hebben ! Of zal dit een blijvende nasleep zijn van mijn PND?
ik heb het juist andersom, als de menstruatie er aan komt ben ik futloos en nergens zin in, zodra ik ongesteld ben word ik weer anders en heb weer energie heb wel enorme poetsdrang vlak voor de menstruatie begint trouwens
Nou inderdaad... Ik heb mijn hele cyclus last van schommeling in stemming Volgens mij zouden mensen hier op ZP zo kunnen zien wanneer ik bijna ongesteld zou moeten worden...een week voor mijn menstruatie...vette PMS. Ik ben dan altijd extra pinnig
Hier voor de menstruatie ook dikke PMS, dan een week ongesteld en hoofdpijn/moe en na de menstruatie weer een paar dagen PMS klachten.. Ben er 2 weken zoet mee.. bah!
Hoofdpijn en moe heb ik ook tijdens de ongesteldheid! Daar kan ik nog wel mee omgaan, maar dat sombere erna..... Blllllllllll..