Hoevaak erger je je aan topics en lees je ze toch?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnatman, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak erger jij je aan topics

1. Nooit

2. Soms

3. Vaak

4. Heel erg vaak

5. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand inderdaad. Kom er vaak pas achter als ik ze al geopend heb dus vrij vaak eigenlijk.

Gaat inderdaad over de topics mag ik dit nu wel of niet eten? En dan met die onzinnige producten erin. Denk dan af en toe stap over op sonde voeding, heb je het hele probleem niet!

Of de topics over zal ik nu de dokter bellen of niet? Als je het niet vertrouwd gewoon doen en niet eerst op een forum gaan vragen wat het kan zijn. We zijn toch niet medisch onderlegd of zo???

2. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik erger me soms aan die topics waar ze dingen vragen die ze al weten maar net zolang door blijven gaan tot ze het antwoord hebben die ze willen hebben of het nou klopt of niet als het maar in hun straatje past. Al moeten ze de heleboel verdraaien.He zo daz eruit:D

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Helaaas heeel erg vaak,

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ja die laatste snap ik ook vaak niet, daar heb je dokter voor om het te overleggen.

En de topics over zw.testen 10 dagen voor nod en dan teleurgesteld dat ze niks zien of op alle (on)mogelijke manieren wel een streepje willen zien.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik erger me nooit aan topics, soms vraag ik me wel af waar sommigen zich toch druk over maken en ben dan ook heel blij dat ik ze niet persoonlijk ken :p sommigen klagen heel erg graag en snel over niks, dit vind ik dan ook weer zielig want ik kan me niet voorstellen dat hun gelukkig zijn want als je je over alles ergert, hoe kan je dan genieten van dingen?
    eigenlijk lach ik er dan mee en denk ik gewoon "ooww my god!" ;)

ook over voeding jah! of je bijvoorbeeld frieten mag eten in de zwangerschap maar daar moet ik gewoon mee lachen

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    eigenlijk best vaak, omdat ik nieuwschierig ben wat voor reacties er dan allemaal staan :D ( of ik de enige ben die het oh zo vervelend vind :p )

8. Bri

Bri Niet meer actief

Vaak.
    En vooral dom van mezelf: in sommige ergerlijke topics blijf ik ook terug komen. Zou ik niet moeten doen...

9. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Behalve deze dan :D

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik erger me nu aan het topic van partyrocker, de eerste keer dat ik me echt erger!!!
    ik erger me niet aan haar topic maar aan de mensen die over haar avatar klagen! ik snap dat niet, daar word ik kwaad om!

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik erger me niet vaak, wel kan ik me ergeren aan de reacties die gegeven worden. Krijg een beetje het idee dat er gebitched word, om het bitchen.

12. sjak

sjak Niet meer actief

Ergeren is een groot woord, maar de laatste tijd komen er wel erg vaak van die onzin topics voorbij! Hoe vaak gebruik jij een theezakje... Ff serieus?!

13. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Soms, maar dan niet zozeer aan het topic zelf. Meer aan de reacties die sommige mensen geven.

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    er wordt soms erg gebitch maar dat zegt meer over die persoon dan soms over het topic zelf. Die mensen kunnen en willen geen mening delen/respecteren daar erger ik me dus wezenloos aan.

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Lol;)

16. Username

Username Niet meer actief

Best vaak eigenlijk.

Vaak vragen over of iets wel gegeten mag worden tijdens de zwangerschap. En dan niet rauwe kaas ofzo, nee, patat of iets dergelijks!
    En, heel vervelend, van die topics waarin mensen onbeleefd reageren of zeggen dat een ander haar mond moet houden omdat diens mening niet overeenkomt met die van haar. Zo'n zwaktebod vind ik dat.

Ik ben sowieso niet goed in geneuzel geloof ik. Maar onbeschoft gedrag vind ik nog kwalijker!

17. Username

Username Niet meer actief

Oh en nog iets: topictitels die vooral bestaan uit t woord HELP. Kom op...

18. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    İk erger me er niet aan maar moet wel vaak lachen on sommige vragen :) zoals iemand vroeg aan vk van zp of het schadelijk was voor haar zwangerschap als ze met haar zus mee ging naar de echo die ook zwanger was :) dacht meteen kom op als het schadelijk was voor jou is het erger voor haar :) ik twijfelde aan me zelf of er misschien iets was wat ik niet wist :)

19. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

O ja hoor, zinloze topics zoals hierboven beschreven en vooral aan dat er een paar dames zijn die altijd en eeuwig aan het bitchen zijn onder het mom van: gewoon lekker open en duidelijk :s

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik erger me niet zo vaak aan topics, wel aan de reacties van sommige in zo'n topic.

Deel Deze Pagina