Hoevaak gaan jij en je partner tegelijk naar bed?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaBibi, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoevaak per week gaan jullie, gemiddeld, tegelijk naar bed?

1. Nooit

2. 1x

3. 2x

4. 3x

5. 4x

6. 5x

7. 6x

8. Altijd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

altijd tenzij hij nacht dienst heeft en dan nog wil ik wel eens op hem wachten ik slaapt toch niets als hij er niet naast ligd

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Denk 4x ofzo.. Ik slaap altijd later, maar ga vaak wel tegelijk naar bed, dan kijk ik nog tv of klooi op foon zoals nu.. Vind apart ook geen probleem, maar ook wel gezellig om nog ff te knuffelen voor hij gaat slapen :)

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Wij gaan ook altijd samen. Ik wacht op hem als hij laat van werkt komt (horeca). Dan heeft hij nog wat aanspraak na zijn werk.

4. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.451
    372
    83
    in een huis
    Het aller liefste ga ik tegelijk naar bed. Maar in de praktijk lukt dat niet. Door de weeks gaat de wekker van mijn vriend om 04;00 en is pas savonds om half 6 thuis. Ik ben door de weeks vaak vrij of heb late dienst. Wij gaan dus alleen tegelijk naar bed als we allebij vrij zijn of ik ook vroege dienst heb. en dan kan ik me dan ook weer helemaal op verheugen. Vind het heerijk om nog even te knuffelen/ kletsen/ vrijen voor het slapen gaan.

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Iedere avond eigenlijk wel tenzij ik straks weer vroege diensten heb dan ga ik wat eerder maar dan gaat mijn wekker ook om5 uur...

6. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Wij gaan eigenlijk altijd tegelijk naar bed, tenzij 1 van ons tweeen 's avonds weggaat en pas laat (of vroeg;)) weer terugkomt.
    Ik val meestal wel eerst op de bank in slaap en dan maakt hij me wakker als hij naar bed gaat en dan vallen we lekker lepeltje lepeltje in slaap.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nagenoeg altijd. Soms blijft hij langer zitten en HEEEEEEEEEEL soms ik.

8. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Nooit... nou ja, sporadisch! Ik ga altijd als eerste en hij sluit af.

Soms ga ik naar boven wanneer ik moe ben en blijft hij nog tv kijken of zoiets (meestal weekends), soms geeft hij aan naar bed te willen en dan ga ik alvast (een beetje een ongeschreven regel dat hij afsluit)

Eigenlijk gaan we alleen tegelijk op bed wanneer we in slaap gevallen zijn in de woonkamer, bijv bij het kijken van een film. En dat komt sinds de geboorte van onze dochter eigenlijk nooit meer voor haha.

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Altijd!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nooit, kan de laatste keer niet meer herineren

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Normaal gezien bijna altijd, enkel in het WE durft hij al eens wat langer voor de PC blijven zitten of af en toe gaat hij op dinsdag weg met vrienden.

Maar nu de baby er is, val ik vaak in slaap in de zetel en heb hem verboden mij wakker te maken, omdat het dan een extra keer wakker worden is, bovenop de nachtvoeding. Dus nu gaat hij slapen en volg ik (zoals nu) na de nachtvoeding...

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hij werkt savonds tot een uur of half 1/1 uur, nou zolang blijf ik doordeweeks niet wakker hoor. Dus nee dat gebeurt hier niet niet om te gaan slapen iig ;)

13. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Wij gaan altijd samen. Ik vind het erg ongezellig zonder hem in bed. Ik ga soms wel een half uur/uur eerder om nog wat te lezen.

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wij gasan altijd tegelijk

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Als we allebei thuis zijn altijd gelijk naar bed. Hij sport 3x in de week en dan is hij 23.30 pas thuis, dan lig ik er al wel in.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Altijd!

17. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Mn man ligt er pas vanaf 23:00/00:00 uur in.
    Zolang hou ik dat niet vol,haha.
    Ik lig er namelijk vaak on 22:00 al in.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    eigenlijk nooit hahah mijn vriend valt in slaap op de bank dus laat ik hem lekker liggen en komt ie vanzelf wel naar boven toe.

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
  20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Eigenlijk altijd. Behalve als er iets anders is, bv een late vergadering of zo.

Deel Deze Pagina