nooit haha! ik lig er altijd veeeel eerder in, tussen 22 en 23 meestal en manlief vaak pas tegen 1 uur en dat trek ik echt niet!
Hier gaan we denk ik ongv 5x per week tegelijk naar bed. Er komt weleens voor dat ik nog wat wil afkijken op tv of dat hij nog even blijft hangen.. en op vrijdag is hij altijd laat thuis, soms wacht ik op hem of ben ik zelf ook weg.
Altijd eigenlijk, behalve als ik tot laat werk.. Maar dan moet het wel heeeeel laat worden, anders wordt er gewoon op me gewacht
Nooit. Moet ik toch lekker zelf weten als ik naar bed ga .. of hij.. haha als ik daar al op moet gaan letten.
Ik heb er een hekel aan om alleen naar bed te gaan, dus of ik wacht tot hij naar bed gaat of hij gaat al met mij mee.
altijd behalve als ik ziek ben dan ga ik soms eerder als hij nog wat wilt afkijken. is er niks op tv dan gaat hij mee
bijna nooit mijn man werkt in ploegendienst en ik de horeca.. dus eigenlijk alleen als hij late dienst heeft en ik vrij ben,of als we samen vrij zijn in het weekend. komt ook zelde voor. maar ach er zijn ergere dingen..
Eigenlijk altijd, of ik moet echt zo moe zijn dat ik voor 21.30u al er op lig, dan komt vriendlief tegen 22.00u, maar anders gaan we eigenlijjk beide tussen 22.00 en 22.30u bed in.
Hier eigenlijk ook altijd, tenzij hij laat thuis is van zijn werk wil het nog wel eens een enkele keer voorkomen dat ik al ga liggen als hij er nog niet is. Maar dan komt hij er ook altijd direct bij gelukkig Vaak babbelen we altijd samen nog even of kijken we even tv.
Altijd, alleen opstaan doen we niet tegelijk. In het weekend sta ik eerder op en doordeweeks mijn man.
Gisteren toevallig een keertje, ik denk dat het 2 of 3 keer per jaar voorkomt! Meestal ga ik eerder, soms hij. Ik heb dus niet gestemd, want het is duidelijk minder dan gemiddeld 1 keer per week.
Bijna nooit. Hij kan zich met veel minder slaap redden dan ik en gaat nooit voor 12 uur naar bed. Ik lig er doordeweeks voor 22 uur vaak wel al in omdat zijn wekker om 5.30 gaat en ik dan ook niet altijd meer in slaap kan komen. Vind het wel heel apart dat hij het met gemiddeld 5 uur slaap per nacht kan redden terwijl ik er minimaal 7 nodig heb.
hier ook altijd, maarrr hij ligt dan meestal wel al 2 uur op de bank te slapen en dan maak ik hem wakker en gaan we samen naar bed