Eigenlijk altijd. Wel kijk ik vaak nog wat op mijn laptop als hij al gaat slapen. Soms zp, soms een serie met koptelefoon. Ik heb iets minder slaap nodig (en ben een avondmens), maar vind het niet gezellig om zonder noodzaak (werk niet af) nog alleen beneden te zitten.
In principe gaan we bijna altijd tegelijk. Maar ik heb er ook geen problemen mee als hij eerder of ik eerder ga! Zo lig ik vaak al op bed als hij late diensten heeft, slaap ik helemaal alleen als hij nachtdiensten heeft. En als er vrienden op bezoek zijn en het wordt laat, dan trek ik dat op een gegeven moment niet meer en ga ik ook gewoon naar bed. Maar over het algemeen (als het kan) gaan we tegelijk naar bed!
niet zo heel vaak. hij staat meestal op met de aankondiging, ik ga naar bed. dan moet ik de honden nog naar buiten doen en eten geven. en dan vervolgens mijn hele ik-ga-naar-bed ritueel.
Ja het antwoord zit er in de poll niet echt bij voor mij. Maar doordeweeks ga ik later als hem, maar hij is sowieso niet hier maar ergens in Frankrijk ofzo in zijn vrachtwagen haha... En als hij dan in het weekend thuis is gaan we eigenlijk altijd tegelijk!
Hier ook bijna nooit, ben gewoon echt eerder moe en ga dan ook gewoon naar bed...in t weekend soms wel, maar ook heel wisselend
We gaan altijd tegelijk naar bed toe. Alleen als hij late dienst of nachtdienst heeft niet en dit is best wel vaak.
Hij heeft altijd nachtdienst dus bijna nooit. En in het weekend valt hij vaak 's avonds op de bank in slaap en is met geen stok wakker te krijgen. Dus dan vaak ook niet.
Als de volgende dag een werkdag is voor ons beide, gaan we tegelijk. andere dagen is dus afhankelijk of ik of hij vrij is...als hij vrij is en ik moet werken komt hij meestal later naar bed en andersom. in weekend is het ook weer afhankelijk van onze avond..ben ik thuis en hij met vrienden weg...dan lig ik er al in als hij thuis is. , zijn we samen thuis die avonden dan gaan we wel samen naar bed.
In principe altijd, mijn man vindt het verschikkelijk als ik al op bed lig en slaap en hij komt dan in bed. Ook al is hij nog niet moe, hij gaat wel mee in bed. Dan gaat ie bv nog ff tv kijken ofzo. Hetzelfde met uit bed, hij wil niet blijven liggen als ik er al uit ben. Daarintegen heb ik 'sochtends daar geen probleem mee, om te blijven liggen. Dat vindt hij dan ook niet erg, hij komt dan ff later met een lekker kopje koffie mij ophalen samen met Julia
Wij gaan alleen op zondag egelijk naar bed Zak chips mee, cola en nikita kijken. De rest van de week ben ik om half 10 helemaal op, terwijl manlief om 23 uur nog gerust op kan zitten.
Eigenlijk altijd! Heel af en toe blijft hij nog even een half uurtje langer zitten! De kleine gaat meestal rond half 9 naar bed en wij rond half 10 en kijken dan nog even tv in bed!
Wij gaan eigenlijk altijd tegelijk naar bed rond 21.30/22.00 uur. Heel af en toe komt het voor dat hij later naar bed gaat dan ik of andersom. Dan is er een leuke film op TV die hij wil zien of een van ons voelt zich niet lekker en gaat daardoor eerder naar bed.
Bijna nooit. Ik moet echt rond 23.00 uur in bed liggen en voor mijn vriend is dat veel te vroeg. Hij ligt dan de hele nacht te draaien en is om 5 uur wakker.... Soms gaan we wel samen boven film kijken ofzo.