Helaas zeer weinig (ook misschien 5 keer per jaar) en daar maak ik dan ook regelmatig wat woorden aan vuil want ik vind het zo ongezellig om alleen naar bed te gaan.
Wij echt altijd, behalve als één van ons ziek, zwak of misselijk is gaat diegene misschien wat eerder (zoals gisteravond ikke ). Meestal liggen we er rond een uur of 10 wel in, kijken dan nog wat tv, kletsen en knuffelen een beetje en rond half 11, 11 uur vallen onze ogen eigenlijk wel dicht! Dat heeft met name te maken met de korte nachten die Dennis ons gunt want die is meestal rond zes uur gewoon klaarwakker... En nu hij verkouden is, wordt hij 's nachts ook nog wel eens een paar keer wakker. Ik trek het dan 's avonds echt niet om tot een uur of 12 op de bank te blijven hangen! Heel soms maken we er zelfs boven een gezellig lounge-avondje van en gaan dan nog vroeger naar boven, ontspannen beetje tv-kijken en soms nog een hapje en een drankje. Héérlijk!
mijn man werkt ongeveer 5 avonden per week. Ik blijf meestal niet op hem wachten (soms wordt het 4 uur in de nacht) Als hij thuis is gaan we gelijk naar bed.
Normaal gesproken zelfde tijd, maar als mijn man om kwart voor vier moet beginnen gaat hij op tijd naar bed en blijk ik meestal nog wel wat langer wakker
wij gaan altijd tegelijk.. TENZIJ hij een keer met zijn vrienden weg is, maar dat is 2 x per jaar ofzo.
Afgelopen 2 weken heeft hij steeds tot laat doorgewerkt, daar ga ik niet op wachten, ik lag dus ook eerder. Ik ga soms ook weleens heel vroeg om lekker televisie te kijken op bed.
De keren dat we niet tegelijk naar bed gaan zijn echt op 1 hand te tellen. Dan is vriendlief een keer wat drinken met vrienden, of voor de marine een paar nachtjes weg. Opstaan trouwens niet, ik vind het heerlijk om lekker uit te slapen (ik vind om 7 uur 's morgens opstaan in het weekend toch echt te vroeg..)
Het weekend eigenlijk altijd, nou ja sinds ik zwanger ben komt het weleens voor dat ik om 10 uur al op apengapen lig haha, door de week eigenlijk nooit, omdat ik om 6 uur al moet opstaan voor mijn werk, dus wil ik om half 11 in bed liggen. Inderdaad in het begin heb ik dat heel vervelend gevonden, maar goed hij wil nou eenmaal wat later naar bed.
De werkdagen (zondag tot en met donderdag) eigenlijk nooit. Omdat ik meestal wel tot een uur of 12 wakker blijf. In de weekenden eigenlijk ook nooit, omdat ik dan meestal tot een uur of 2 wakker blijf. Het komt wel eens voor hoor, maar dan is het echt een uitzondering. en ik mis dus de optie zelden Wel ga ik even naast haar liggen, als ze gaat slapen, maar na een minuut of 10 ga ik weer weg.
Njah ik ben soms al heel moe om 22.30 uur en wil dan naar bed (vind manlief te laat). Soms ben ik nog lang niet moe om 23.30 uur en dan zit ik nog wat te kijken maar wil manlief naar bed en wil ik nog afkijken. Als ik eerder naar bed wil is het niet goede wil Ik later naar bed gaan ook niet. Maar wil ik vast naar boven gaan om op de laptop nog even gemist te kijken is het ook niet goed terwijl meneer beneden moppert dat ik de tv aan heb en hij zich niet kan concentreren op zijn werk... Eigenlijk.... Is het dus nooit goed ja! Als we samen naar bed gaan!!! Haha!!! Fijn!!! Meneer went er maar aan!
Hooguit één keer per week. Mijn ogen vallen rond 22.00 wel dicht (en nu ik zwanger ben al eerder) en van mijn man pas rond 00.00. Voor de gezelligheid gaan we vaak op zaterdag tegelijk naar bed. Ik wat later, hij wat eerder.
Hihi, had van de week altijd ingevuld... Zegt manlief net dat ie alvast naar bed gaat, hahaha!!! Dus de poll is niet helemaal representatief meer
Mijn vriend heeft een heel ander ritme dan ik. 9 van de 10 keer gaat hij later dan mij naar bed en dat terwijl ik ook pas rond 2 uur ga slapen haha! Dat zal allemaal binnenkort wel gaan veranderen als de kleine er is
Als ik de volgende dag vrij ben, ga ik later naar bed. Als ik moet werken, 3 dgn. in de week, ga ik tegelijk met mijn vriend naar bed. Als het aan hem ligt, liggen we elke dag om 20.30 uur in bed
Altijd!! Behalve als hij avond/ nachtdiensten heeft. Vind het zelf erg lekker om samen op bed te gaan