Hoevaak gaan jullie naar de bios?

Discussie in 'De lounge' gestart door Li manu, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook zo'n slechterik :)
    Ik vind de bios veeeel te duur! Voor een avondje film en wat te drinken en te knabbelen ben je zo 30 euro kwijt :confused:
    Kan ik ook een paar boodschappies voor halen denk ik dan ;) :)

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wij hadden altijd een abo op de bios.. Konden voor 18 euro onbeperkt naar de bios...
    Vroeger gingen we dus ook minimaal 1 keer per week.. Heerlijk.. lekker even weg..

Nu de beeb er bijna is hebben wij ons abo ongezegd.. dus nu gaan we eigenlijk bijna niet meer... Toevallig is hubbie vanaaf met een paar vrienden..

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik snak al bijna 1,5 jaar naar de bios! Voorheen gingen we om de 2 maanden ofzo, maar sinds de laatste maanden van mijn zwangerschap en de geboorte van Elena is het er niet meer van gekomen.
    Binnenkort gaat het weer gebeuren, hoop ik!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    1x per maand.

5. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Wij gaan eigelijk nooit meer naar de bios, maar we zijn toevallig gisteren geweest! Mannetje had nog bonnen. We hebben Deathrace gezien. Was wel een goeie film.

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Bijna nooit meer. Zijn dan toch al snel 25 euro kwijt (je eigen drinken meenemen doe je toch niet) en dat vind ik eigenlijk te veel om een filmpje te kijken in een niet geweldige bios. En wij zijn ook van die slechterikken die downloaden.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij gaan nog wel eens maar dan wel echt naar film waarvan we denken dat ie mooier is op big screen (al hebben we zelf hier ook wel een bakbeest aan de muurhihi) films zoals lord of the rings en harry potter die kijken we graag daar. en we zijn laatst met ons meisje van 2,5 naar wall-e geweest 2 keer zelfs toen hij net uit was en 2 wk later wonnen we kaartjes dus zijn we nog eens geweest. ze vond het super en wil steeds weer naar de bioscoop hihihi. dus als er weer lueke kinderfilm is gaan we weer haha. en het is idd wel mega duur maar daarom nemen wij dus wel drinken en snaai mee in de tas niemand die het ziet en een stuk goedkoper. want vind 2,5o euro voor flesje water toch echt te duur.

en je hebt in emmne ook dat je op zondag morgen voor maar 5,5 euro kunt naar alles films is om 11 uur nou dan zijn wij allang wakker hoor met zon klein monstertje die om 7 uur al naast je bed staat hihihi.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja hier ook. Mooi scherm met beamer.

Dus nooit naar de Bios. Misschien 1 keer per jaar met vriendinnen als er iets speciaals is. Net als een paar maanden geleden toen S.A.T.C uitkwam. Toen zijn we met een groep eerst de film gaan zien, daarna een cosmopolitan gaan drinken.

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wij gaan haast nooit, ik irriteer me altijd ZO mateloos aan van die pubers die met chipszakjes zitten kraken, of van die leipo's die tegen je rugleuning lopen trappen! :c:

Kijk liever thuis op de bank :D

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

"vroeger"toen we net verkering hadden gingen we 2-3 x per maand.. nu 2-3 x per jaar :) We vragen liever een keer oppas wanneer we een avond willen stappen met vrienden.. Nog niet zo lang geleden zijn we naar Hancock geweest met will smith.. geweldige film.. dan gaan we naar de middag film en daarna lekker uiteten.. Na kletsen over de film en dan lekker zelf ons meisje naar bed brengen :D

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    euhm, zo'n 4 keer per jaar.. hooguit ;)
    wij huren meestal dvd's..
    de laatste biosfilm was batman the dark knight! die was wel onwijs goed!

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik denk dat ik 10 keer per jaar ga. Met vrienden hebben we een afspraak dat we af en toe voor elkaar oppassen. In een week passen zij dan een avond op Sofie en wij een avond op hun kids, lekker in hun eigen bedjes.

laatste films die ik gezien heb
    the dark knight (heel goed)
    Wanted (goed)
    lang leven de AH-biosweken!

Groetjes Lisette

13. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Mijn vriend heeft toen we in dit huis kwamen wonen een van de slaapkamers verbouwd tot thuisbioscoop. Ziet er eigenlijk precies zo uit als de echte bioscoop, maar dan een paar maatjes kleiner! (2x2 bioscoopstoelen, en er kan nog een bakje voor geplaatst worden.
    Muren zwart, verduisterende rolluiken, velours gordijnen, een verhoging, zodat de achterste rij hoger zit, beamer en megascherm.

Ik ga dus nooit naar de bioscoop!

Manytroubles

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Vroeger ging ik heel vaak, nu is het niet handig met 2 kleintjes dus gaan we nooit.

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij gingen eerst regelmatig, minstens 1x per maand. Nu eigenlijk bijna nooit meer, we hebben een grote plasma in de huiskamer staan en krijgen maandelijks DVD boxen ;)

Maar nu ik dit zo lees denk ik dat we binnenkort toch maar weer eens moeten gaan!

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    een paar x per jaar.Laatste film was Wall-E :D

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Uuh, nooit?

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nooit!

Wij downloaden alle films die we leuk vinden/Leuk lijken..
    Hebben zowat zelf een dvd-theek ;)
    Echt van alles...
    Comedy
    Avontuur
    Fantasy
    Animatie
    Tekenfilms
    Drama
    GEEN HORROR

Deel Deze Pagina