Wij gaan eigenlijk vrij weinig uit eten. Ik denk 2 of 3 keer per jaar? We vinden het veel leuker om zelf lekker te koken, daarna op de bank met de kaarsjes onder het genot van een drankje en hapje een filmpje op de bank......of zijn we nu heel burgerlijk? Vakantie doen ook niet vaak, ik heb nogal last van heimwee. Vorig jaar zomer zijn we wel een weekje weg geweest, onze katten moesten naar een pension en dit vond ik vreselijk. Had na 3 dagen echt al zoiets ik wil naar huis en die arme beesjes daar weghalen! Bleek later onze kater, behoorlijk last gehad te hebben van stress en agressie. Heeft hij dus de hele week in een bench gezeten. Dus voor ons dat echt niet meer!
Sinds Milan er is zijn we eigenlijk nog maar iets van 5 x uit eten geweest, terwijl we voorheen elke week wel een keer gingen. We laten nog wel elke week wat bezorgen. Terrasje pakken doen we in de zomermaanden elke dag eigenlijk wel, maar dat zal aankomende zomer ook wel minder worden met Milan. Verder gaan we meestal op zaterdag, voordat we boodschappen gaan doen, wel even lekker ergens een broodje eten en wat drinken. En vakanties, voorheen 2 à 3 keer per jaar, en dan nog af en toe een weekendje weg. Dit jaar gaan we denk ik alleen in de zomer. Wintersport hebben we sowieso overgeslagen, lijkt me niet echt wat met een baby van een half jaar.
Wij gaan een keer per jaar op vakantie. Afgelopen jaren waren dat citytrips: '06 Londen, '07 Parijs, '08 weer Londen! Ben zelf namelijk niet zo van de lange vakanties.. Dit jaar is onze kleine net een half jaar als we vakantie hebben (ik ben office manager bij een bouwkundig adviesbureau dus heb vak. met de bouwvak), en dan gaan we een weekje naar een huisje in Zeeland. Weekendjes weg doen we een of 2 keer per jaar. Uit eten doen we een paar keer per jaar maar dan erg uitgebreid met alles erop en eraan. Lunchen in de stad in het weekend of op een vrije dag is inderdaad ook favoriet! We gaan wel een paar keer per seizoen naar het theater voor cabaretvoorstellingen, afhankelijk van wie er optreden. Volgende week gaan we naar een voorstelling van Ronald Goedemondt. Heb 'm tot n toe alleen op tv gezien dus ben benieuwd... Naar de bioscoop ben ik voor het laatste geweest met de Lord of the rings films, en nog een keer naar een ladiesnight. Verder vind ik er eigenlijk niks meer aan, kijk liever de films gedownload vanaf internet.
eigenlijk nooit, daar hechten wij ook niet zo veel waarde aan gaan we b.v te winkelen gaan we weleens een lekker broodje eten maar voor de rest uit eten nee dat doen we nooit we zitten liever lekker thuis
We gaan nuwelijks uit eten gewoonweg omdat we het geld niet hebben en ik vind het ook niet altijd leuk. Op vakantie gaan we ook niet vaak. EErder een weekendje weg 1x per jaar
echt uit eten dus niet gewoon een friettentje doen we max 2x per jaar. dit is dan in een wokrestaurant en zijn dan met drinken enzo er bij nog nietveel kwijt en kunnen onze dochter gezellig meenemen. 1x per week eten we bij een pizzaria, friettent shoarmatent etc.
als ik zo lees gaan wij iets te vaak wij eten bijna nooit thuis ik denk in de maand 1 week thuis 3wk uit eten (kfc, pizzeria meegeteld dus alles buitendeur) dit omdat we beiden fullllll- time werken 6 dgn/wk! ong 60uur /week dus heb geen fut om thuis te koken en manlief ook (we werken in dezelfde bedrijf) dus we 'moeten' haast wel mocht je nog tijd voor jezelf willen voor een filmpje of ontspanning. per jaar 2x 3dgs uitje samen en ik 1 week alleen, ivm familiebezoek buitenland