Wie weet dat jij op dit forum zit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloempjuh23, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Zoals de titel al zegt.. Wie weet het bij jullie?

Mijn mannetje weet het omdat hij me weleens wat ziet typen. En dat is het hopelijk ook. Zou het niet leuk vinden als bekende van mij aan het meelezen zijn wat ik typ. Vind het ook heerlijk om nog zo anoniem te zijn.

Liefs, Bloempjuh

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Geen idee eigenlijk wie het weten bij mij. Maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk. In ieder geval weet mijn vriend het en mijn zusje volgens mij ook. Voor de rest geen idee.

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Hier inderdaad ook...eigelijk alleen mijn man....en verder (naar mijn weten) niemand...heerlijk inderdaad anoniem!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Mijn zus is ook actief op het forum en die weet wel wie ik ben hier. En mijn vriend weet het ook wel.
    Verder weet mijn andere zus het geloof ik ook.

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Bij mij ook alleen mijn vriend voor zover ik weet. Ik zou het persoonlijk ook niet zo heel fijn vinden als vrienden, collega's of vage kennissen zouden weten dat ik hier post. Het is toch wel een fijn idee dat je hier lekker anoniem kan zijn. Niet dat ik hier schokkende dingen neerzet maar sommige zaken zijn toch wel prive en hier kan je mooi advies vragen en blijft het op het forum. ;)

6. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Alleen mijn vriend weet ik op dit forum zit.
    Verder ken niemand mij hier lekker anoniem.

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Mijn man weet het, en ik weet dat een vriendin van me hier meeleest wat ik hiet typ. Zei zit in haat laatste jaar van school en heeft het verschrikkelijk druk we hebben dus geen tijd om samen bij te kletsen. Dus als ze wil weten hoe het met me gaat komt ze hier altijd even bijlezen. HE Crientje ;) :p

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Eigenlijk weet iedereen dat ik op het forum zit, mijn ouders, schoonouders iedereen. Heb ze alleen nog nooit verteld, wélk forum.

Voor de rest weet mijn man natuurlijk wel dat ik hier zit. Als ik mijn mail ga checken, zit hij meteen, goh weer mail van lotte. Jup.

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als het goed is weet alleen mijn man het :D Vind ik ook wel meer dan genoeg...

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hier weten wel een aantal mensen het, maar niet specifiek wel forum. Mijn moeder en man wel, maar bij de rest roep ik het niet zo hard, want heb inderdaad geen zin in meelezers.

11. 2bb

2bb Niet meer actief

Alleen mijn vriend, ik vind het ook lekker dat het anoniem is!

groetjes

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man, mijn moeder en een vriendin.
    Maar ze weten allemaal niet onder welke naam ik post

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Alleen mijn vriend weet dat ik hier schrijf.. Vriendinnen en familie weten dat ik op een forum schrijf maar welk forum houd ik lekker prive! ;)

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    De papa weet het, en een vriendin van mij en voor de rest zou ik het echt niet weten. Interesseert me verder ook niet. Geheimen en (echt) privé dingen typ ik hier niet neer en voor de rest ben ik een open boek :)

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier weten ook een aantal mensen het hoor ,maar ikke ben dan ook niet echt anoniem hier :D

Het maakt mij ook niks uit als er iemand meeleest.

16. Joveli

Joveli Niet meer actief

Mijn vriend en mijn zus weten het. Mijn moeder weet ook wel dat ik wel eens iets op een forum lees maar niet specifiek welk forum.

17. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Mijn vriend en mn beste vriendin sowieso...en verder, sja. Ik gebruik mijn eigen naam...dus ik zou het niet weten
    :)

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Mn vriend natuurlijk en mijn zus en mijn grote kinderen, die zien deze site vaak open staan :D
    Verder heb ik het wel eens t.o. anderen over "een forum" waar allemaal zwangeren op zitten.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn mannetje, en verder nog wel een aantal familieleden en vriendinnen. Ze weten dat ik op een forum over zwanger worden zit, meer ook niet. Er is 1 iemand die weet welk forum en wat mijn forumnaam is.

20. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou alleen mijn man weet wie ik hier ben. Verder weten mijn moeder en zus en wat vriendinnen wel dat ik op een forum zit, maar niet welke, en dat houd ik ook graag zo. Niet dat ik veel bijzonders typ, maar hier kan je soms lekker je ei even kwijt :D

Deel Deze Pagina