niet tevreden over canvasdoek. Wat nu?

Discussion in 'De lounge' started by GewoonLinda, Apr 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Hoi hoi,

Ik heb van het weekend een canvasdoek besteld bij herinneringen op linnen. Vandaag kreeg ik hem binnen.
    Helemaal enthousiast maak ik het pakket open en meteen zag ik dat de foto veel donkerder is dan ik me had voorgesteld.

Ik baal er echt van. Ik heb er 85 euro voor betaald en had echt op iets heel anders gehoopt.

Maar ja, bij wie ligt nu de fout? Als ik de foto op mijn laptop bekijk is hij niet zo donker. Dus ik zou denken dat de 'fout' bij hun ligt.
    Wat vinden jullie?

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik zou gewoon ff contact met hun opnemen. Misschien is er iets te regelen

3. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Foto's zien er op beeldscherm vaker veel lichter uit dan in print of drukwerk. Ik denk niet dat de 'fout' bij hun ligt want jij levert de foto aan.

Je kunt natuurlijk het beste contact met ze opnemen hoe ze met zo'n klacht omgaan. Dit staat er in hun algemene voorwaarden:

Artikel 6: Aanlevering te verwerken foto/digitale informatie
    6.4 Herinneringenoplinnen verklaart naar beste kunnen het materiaal te gebruiken voor haar productie, zonder enige garantieverplichting. Koper aanvaardt dat door de productiemethode van Herinneringenoplinnen de eigenschappen van het te verveelvoudigen materiaal kunnen wijzigen, zoals kleur, contrast, helderheid, scherpte en grafische weergave.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou ook even mailen of bellen en uitleggen wat het probleem is.
    Het is veel geld, zou het zeker proberen.

Laat je het weten?

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb er ook vaker besteld en altijd goed gegaan gelukkig! Ik zou ook even mailen/bellen of er miss iets aan te doen is. Kan het niet aan je eigen laptop liggen dat het daar gewoon lichter op lijkt?

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Dan zal ik ze morgen anders maar eens mailen. Kijken wat ze er zelf van zeggen.....

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heel waarschijnlijk ligt het aan jouw scherm. heb je die wel eens gekalibreerd?

8. Me81

Me81 Bekend lid

May 9, 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een foto ziet er op een computerbeeldscherm altijd anders uit. Net als dat elke TV ander beeld geeft.
    Ik bestel mijn doeken altijd bij Herinneringen op Linnen en ik ben altijd erg tevreden.Klantenservice is erg vriendelijk.

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Ik zou het ook geweoon proberen. Even mailen, niet geschoten is altijd mis...

10. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Ik vrees dat het aan jouw scherm ligt.
    Je kunt het natuurlijk altijd controleren door de foto even op 10x15 af te drukken. Als deze ook zo donker wordt...dan ligt het aan je scherm.
    Wel erg jammer!

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Ehh, nee nog nooit gedaan. Zou niet eens weten hoe het moet... (voel me nu heel dom).
    Zal vanavond aan mijn man vragen of ie dat eens wil doen.....

12. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik sluit me aan bij de meeste anderen: Je scherm.. hier merkte we het verschil vaak al met gewone foto's met m'n moeders pc en die van ons. Bij m'n moeder waren de foto's altijd een stuk donkerder dan bij ons...

13. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Hmmmm balen....
    Dan gaan ze er vast ook niets aan doen.

14. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal een mail naar hun sturen. Hier ook een keer gehad dat een foto toch vrij onscherp op de canvas doek was. Heb hun een mail gestuurd en mocht een andere foto naar hun sturen en kreeg gratis een andere toe gestuurd en die wazige op canvas mocht ik houden want hun zouden er toch ook niks aan hebben.

Kortom even mailen. Want met klachten gaan ze echt goed om vind ik persoonlijk.

15. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    BELLEN/MAILEN!!!!

Ik heb dit ook 2 keer gehad bij Herinnering op Linnen.
    Gemaild en ze deden er helemaal niet moeilijk over. Ik heb 2x een nieuw doek gehad en mocht het "verkeerde"doek gewoon houden.
    Echt zonder problemen. Moets wel aangeven waarom ik niet tevreden was, maar binnen een week had ik een prachtig nieuw doek in huis.
    Heb het zelfs ook gehad met een te donkere foto. Toen bleek dat het aan de foto las, mocht ik kosteloos een andere foto af laten drukken.

Prima service, zou me er niet te druk om maken en gewoon contact opnemen !!!!

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Zoals Sjaam zegt, gewoon even bellen! Ze hebben echt een goede service daar, dus dit moet goed opgelost kunnen worden.

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Nou, dan ga ik het zeker proberen!
    Dankjulliewel!

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Ik heb jullie raad opgevolgd en gemaild. Ik mag een nieuw doek laten maken. Geheel gratis! Ik vind het echt een superservice.
    En jullie allemaal bedankt, want zonder jullie tips had ik geen klacht ingediend, omdat het mijn eigen schuld waarschijnlijk is dat ie niet goed is.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Wat een goede service zeg!

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja superservice hebben ze daar.

Wij hadden het pasgeleden ook. Een doek besteld (middels een cadeaubon) en we vonden hem toch niet helemaal mooi geworden. Iets met witte randen.

Mijn vriend heeft ze gemaild en zonder problemen ook een nieuwe.

Share This Page