hoevaak gaan jullie uit eten??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik moet trouwens wel zeggen dat ik het tegenwoordig ondanks dat ik het kan betalen wel allemaal reteduur vind hoor. vooral de drankjes maakt het duur en ik heb graag wat te drinken bij mn eten. ligt er ook wel een beetje aan waar je heen gaat uiteraad maar een euro of 70-80 ben je toch snel kwijt met alles erop en eraan. dat eet ik er vaak toch weer niet aan af.

2. Samen met mijn lief: 4x per jaar ongeveer... Minimaal 3, en het liefst nog vaker, gecombineerd met een filmbezoek altijd en daarna naar de kroeg of het thuis errug gezellig maken

En met vriendinnen of familie dat is variabel, soms echt een paar keer per jaar maar soms ook maar 1x.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Her ook veel te weinig! Voornemen om het vaker te doen dagelijks ;) heb nu de oppas met de vraag naar huis gestuurd enkele data door te mailen welke avond ze op kan passen zodat manlief en ik een keertje samen lekker alleen zijn! :D met de meisjes gaan we wel wat vaker, pannekoekenhuis, of bij van der valk eten....

4. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Voordat de kinderen er waren gingen we vaak uit eten omdat we beide bourgondisch zijn ingesteld. Nu met kleine kids vind ik het veel teveel gedoe. Zit zelf niet lekker ontspannen want uiteindelijk ben je toch weer met de kids bezig. Een oppas werkt niet altijd evengoed aangezien 1 van de kinderen altijd een paar keer wil bellen. Zit je uiteindelijk nog niet lekker relaxt als je een paar keer gebeld wordt.

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Oh jij houdt ook van gezellig uit eten gaan dus :)
    Wat je zei in een andere reactie ben ik met je eens. De een z'n flatscreen, de ander gaat wat vaker uit eten. Ieder z'n ding toch :)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eens.;)

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Met mijn vriend zo'n 1x per twee maanden. Ook wel 2x per jaar met mijn schoonouders/ouders. Zonder vakanties mee geteld dan nog een paar keer.

8. tulip

tulip Niet meer actief

ikke wel, heerlijk toch??

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Te weinig

We hebben nog 3 tegoedbonnen liggen (verjaardagen..bedankjes et cetera) maar we gaan nooit. Tappas, sushi en nog een dinerbon van een luxe Italiaan.

Wat wij erg leuk vinden is de kinderen eerst laten eten en daarna zelf lekker iets maken en samen eten.

Laatst zijn we gezellig een dagje naar Amsterdam geweest en toen zijn we gaan lunchen en in de avond lekker eten op het Rembrandtplein

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Poeh, heel weinig. Denk 1 keer per jaar max, met kinderen (dus ben meer bezig met voeren, monden afvegen en zeggen dat ze normaal op hun stoel moeten blijven zitten haha).

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    al16 keer op vakantie januari
    28 keer in de 2 weken vakantie griekenland.
    (telt dat wel ? zijn echte restaurants en ik hoor ook vaak dat mensen zelf koken dat doen wij niet in het buitenland)
    elke maand gaan we samen wel een keer uit eten.
    en vriend van ons heeft restaurant dan gaan we ook weleens met zijn 3tjes van half 6 tot uurtje of 7

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

hier dus hetzelfde....

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

meestal eens per maand

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nooit....helaas, maar het is duur en mijn man is een moeilijke eter. Alleen op vakantie gaan we meestal wel vaker uit eten, alhoewel nu met de kinderen dat ook steeds lastiger wordt om ´even´ te doen.

15. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Zeker wel :D ga toevallig zaterdag weer uit eten :p

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zeker 2x per week :)

Best erg eigenlijk, als ik zo alle andere reacties lees

17. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wij gaan bijna iedere week wel uit eten.. :)

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Heel regelmatig. Het varieert van 2 x per maand tot 5 a 6 keer per maand. Sowieso 2 x per maand met mijn man en de rest met mijn vriendinnen. Ik vind het echt heerlijk, wij proberen veel verschillende restaurantjes uit.

19. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer een keer in de 2 maanden. Op vakantie tel ik dan niet mee en een keertje een broodje tijdens het winkelen ook niet.
    Vind het heel leuk om te doen maar vaker is me te duur. Ga trouwens zaterdag alleen met mijn man om onze trouwdag te vieren. Is eigenlijk maandag maar dan hebben we al iets anders..

20. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij gingen ongeveer 2 a 3 keer per jaar echt uit eten, wel altijd met de kinderen. Maar nu de jongste er is zal het wel duren tot hij 1,5 is ofzo tot we wer uit eten gaan. Mac deden we redelijk vaak, maar nu ook niet meer, vinden we niet fijn met een baby.

Deel Deze Pagina