Wij zijn dus echte "Bourgondiërs" en leven bij wijze van spreken om lekker te eten en niet andersom. Als ik moest kiezen zou ik ook de flatscreens laten schieten en regelmatig lekker uit eten gaan!
Voordat we kinderen hadden gingen we denk ik wel wekelijks uit eten Nu veel minder, misschien eens in de maand/2 maanden?
Eigenlijk nooit..Misschien 1 á 2 keer per jaar met z'n 2en. Verder gaan we bijna altijd uit eten als ik bij mn vader ben
's Avonds uitgebreid dineren doen we niet meer. Heb er gewoon de puf niet voor. Maar wel overdag samen lunchen! Lekker gecombineerd met een dagje Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Breda. Met de kleine man gaan we regelmatig samen eten, vinden we heel leuk!
Ga vaker met vriendinnen uiteten dan met mijn vriend. Soms 2 keer per maand en soms een paar maanden niet. Moet mijn vriend wel altijd aansporen om weer een keer uiteten te gaan. Vind het altijd gezellig en lekker en hem boeit het niet zo!! MANNEN...haha!
Veel te weinig.. misschien 4 keer per jaar ofzo. En altijd met de kinderen erbij... Maar.. er komt verandering in. We hebben een bon bij Groupon gekocht dus binnenkort gaan we met zijn tweetjes uit eten. Zo'n zin in! Mijn zus blijft zeggen, ga nou.. ik pas wel op maar mijn man heeft er nogal moeite mee om onze kleinste los te laten (haha, normaal is het andersom )
toen we nog geen kinderen hadden denk 2x per maand soms vaker toen we 1 dochter hadden denk 1x per 2 a 3 maanden nu nog niet geweest en zal ook moeilijker worden met 2 kids
Wij zijn echt 'foodies' en gingen heel vaak uit eten. De laatste maanden nu dochter wat groter is wordt het wat lastiger en dus een stuk minder, hoewel ze al hard getraind wordt om alles lekker te vinden. We gaan nog steeds zo'n 2 keer per maand maar we koken steeds vaker met en voor vrienden. Voor zij geboren was gingen we minstens 1x per week. Nog wat jaartjes daarvoor toen we nog in het buitenland woonden gingen we nog veel vaker -beter eten voor (relatief) minder geld.
Niet zo vaak.... Voordat dochterlief er was zo'n 1 a 2 keer per maand. Tijdens mijn zwangerschap (van oudste dochter) vond ik er niet veel meer aan, altijd opletten of je dingen wel of niet mocht eten én dat ik er geen lekker wijntje meer bij kon drinken, maakte dat ik het 'zonde' van ons geld vond om uit eten te gaan. Ik vond (en vind!) het veel leuker om thuis uitgebreid te koken en te eten.... Sinds de oudste er is zijn we dan ook amper geweest. Alleen voor echt speciale gelegenheden, verjaardagen, trouwdagen, dat soort dingen. Ik vind het tegenwoordig ook echt te duur, je bent zo 60 euro kwijt met z'n tweetjes.... Daar kan ik normaal een week van eten!
Mijn vriend is er ook alleen in het weekend, maar gaan als we weg gaan vaak weg als de kleine op bed ligt of bijna naar bed gaat, meestal pas tussen 6 en 7 uur en soms nog iets later zelfs half 8 soms, als we half 9 gereserveerd hebben, ligt eraan, maar zo zijn we dus wel de hele dag met zijn 3tjes geweest, maar vind tijd samen ook errug belangrijk!!!
Voordat ik kinderen had één of meer keer per week. Vaak met een vriendin en ook regelmatig met man. Met speciale gelegenheden als een verjaardag/trouwdag in een wat chiquer restaurant, op een normale dag in een bruin café type restaurant. Ik vond het echt heerlijk om zo vaak uit eten te gaan . Nu gaan we veel minder vaak. Ik ga nog wel één of twee keer per maand met een vriendin uit eten, maar bijna nooit meer met mijn man alleen. Onze kinderen (met name één van beide) vinden het echt heel naar als we er niet zijn 's avonds, en dan geniet ik ook niet meer. Met onze kinderen en familie gaan we trouwens nog wel uit eten, ongeveer één keer per maand. Ik zou het vaker doen, maar mijn man vind het vaak zo'n gedoe met kids. Hij gaat nog vaak met zijn werk, dus heeft er ook minder behoefte aan dan ik.