Heel verschillend, de ene keer vaker iets vaker dan de andere keer. Laat ik het houden op 1x per 3 maanden.
Ik ga vaak uit eten. Soms wel 3 keer per week, soms maar 1 keer per maand, maar ik denk gemiddeld toch wel zeker 1 keer per week. Vaker met vrienden dan met de man trouwens, de laatste keer dat we echt samen uit eten zijn geweest (dus zonder kinderen) is volgens mij wel een jaar geleden....
Wij gaan regelmatig uiteten. In de zomer vaker dan in de winter. Ook ga ik nog wel eens met een vriendin lekker uit eten. Ik denk zo'n 20 keer per jaar?
Ja hier ook, alleen iets vaker denk ik..... In de zomer bijna elk weekend, en in winter soms een maand niet. Sowieso als we een uitje hebben gehad, of als er iets te vieren valt. Maar ook geregeld met zn 2en zonder echte reden. (En anders bedenken we zelf wel een reden, )
wij idd in de zomer ook wel vaker, maar dan is het ook ff lekker naar de stad op zaterdagmiddag, nog ff een terrassje en dan een hapje blijven eten.
Ongeveer eens per maand. Vaak gaan we wokken, kan de oudste lekker spelen, ze hebben er een speelruimte bij. Of met vrienden 'gewoon' uiteten. Met z'n tweetjes bijna nooit meer eigenlijk.
Gemiddeld één keer in de twee weken. Soms iets vaker en dan weer drie weken niet. Lunchen zeker 1x per week. Erg gezellig en we vinden het heerlijk om uiteten te gaan. Vaak is het spontaan even ergens een hapje doen.
Gemiddeld één keer in de 4/ 5 weken zo ongeveer denk ik. Maar we moeten er nog even van genieten dat we dat nog regelmatig doen, want met een kleintje zal het wel anders worden straks.
nee joh, gewoon meenemen, van kleins af aan laten wennen. Ik herken de verhalen van krijsende kinderen in een restaurant ook echt niet hoor, wij kunnen gerust sjiek gaan dineren met onze dochter, ze weet zich keurig te gedragen. Ik vind het zeker zo gezellig als ze meegaat.
Ook als ze nog baby zijn en nog niet kunnen zitten in een stoeltje? Dan zitten ze in de maxi cosi... Ik ben ook altijd zo'n figuur die anderen niet tot last wil zijn, mocht de baby gaan huilen/ krijsen en je krijgt geirriteerde blikken. Maar als het kindje ouder word en kan mee-eten, dan zou ik hem of haar zeker meenemen.
toen ze zo klein was, lag ze in de kinderwagenbak, dan gingen we na haar flesje van 19.00 en tukte ze zo een paar uur.
dat is mooi! dat hoefden we hier niet te proberen (1x wel geprobeerd dus toen ie nog heel klein was) flesje gehad , lekker in de kinderwagen bak , en telkens die buikspiertjes aan het trainen door maar omhoog te gaan en te willen kijken wat er allemaal aan de hand was. en slapen...... ho maar! met als gevolg dat papa en mama niet lekker zaten , hij was wel stil , maar wilde absoluut niet dat ie ging krijsen. en zo nieuwsgierig is ie nu nog Nu wil het wel! Is ook best wel leuk vind ik. Hij wil alles proeven en vindt alles maar wat interessant!
Wat GEWELDIG om te lezen dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Wij namen de kids gewoon al vanaf kleins af aan mee
Wij gaan hier sowieso maandelijks met zijn 2en uit eten, soms met vrienden en soms met vriendinnen dus er wordt hier sowieso elke maand buiten de deur gegeten! Ik vind dat ook echt heel gezellig kan er niks aandoen hihi! Mijn vriend loopt nu ook al te roepen dat als we een kindje hebben hij het niet mee wil hebben, lijkt mij juist ook dat des te vaker je het doet je kind er alleen maar gewend aan raakt! we zullen zien straks
@ Lovely, dankjewel! Het hangt er misschien nog vanaf wat voor kind je krijgt. Huilbaby of geen huilbaby en makkelijk of niet makkelijk... dus zien we tegen die tijd wel weer. Door dit topic hebben mijn man en ik gelijk weer zin om volgende week uit eten te gaan.
Gemiddeld 1 x per 3 weken. Soms samen, vaak met vrienden, soms met werk... Gisteren nog bij Wagamama in Amsterdam (de nieuwe) en vorige week in Noordwijk bij Koetjes en Kalfjes, de week daarvoor bij de Japanner in Amsterdam. Dus soms elke week en dan weer een tijdje niet.. Buiten vakanties om: 20 x per jaar ofzo.