Hoevaak gaan jullie "uit"?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Uitgaan doen wij bijna nooit. Ik ben sowieso niet van het stappen. Eerder gingen we nog wel eens met vrienden stappen maar dat was misschien ook maar 4x in het jaar.

Zo af en toe gaan man en ik samen naar de bios maar eigenlijk doen we bar weinig wat betreft uitgaan. Dat we de laatste jaren financieel nogal moeilijk hebben gezeten speelt ook mee. Als we dan een keer zin hebben moeten we er ook nog rekening mee houden of het die maand wel uitkan en dat kon dan vaak niet

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    3-4 keer per week. Maar wij hebben inwonende 'oppas' dus kunnen altijd weg wanneer wij willen. Lekker uit eten, terrasje pakken, bioscoop of concert of andere evenementen, sporten en noem maar op. Ben het tegenovergestelde van een huismus, maar echt 'stappen & zuipen' doen we eigenlijk niet meer, die tijd hebben we wel gehad. 😅😊

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij proberen elke week samen uit eten te gaan, Savonds naar de kroeg of bioscoop.
    Verder pakken we in de zomer regelmatig een festival, gaan de kids bij opa en oma logeren.
    En stappen doen we een keer per 2 maanden ofzo? Soms kan het een paar keer achter elkaar zijn en dan weer 6 maanden niet!
    Verder gaan we allebei ook regelmatig met vrienden weg.

Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om zoveel thuis te zijn. Maar vind het dan ook belangrijk om leuke dingen te doen, omdat ik meer dan moeder ben en het ook echt nodig heb.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    echt stappen heb ik sinds ik mama ben totaal geen behoefte aan
    maar bios,uit eten, etc doen we 1x in de 2 maanden
    er moet ook wel oppas zijn en dat laat ik alleen aan familie over

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Kroegen of discotheken eigenlijk nooit meer. Een keer per jaar weekend weg zonder dochter, één keer per jaar Roze Maandag met de vriendengroep. Soms avondje ijshockey, man gaat iets vaker weg met of bij zijn vrienden, maar dat is dan voetbal kijken bij elkaar op de woensdagavond.
    Maar hier hoor ik het ook vaak hoor. En gelijk hebben ze als ze dat leuk vindrn :)

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Een festival willen wel eens doen. 1x per jaar ofzo. Mijn man gaat nog wel eens uit met vrienden. Ik nooit meer. Heb ik geen behoefte meer aan. (drinken heb ik nooit gedaan)
    Uit eten doen we wel regelmatig en regelen dan oppas.

Maar ik ben altijd een huismus geweest. :)

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Nooit. Nouja, ik ga heel af en toe wel eens naar een concert. Als ik geld genoeg heb voor de entree+reis+hotelovernachting omdat ik met ov niet meer thuis kan komen. Dat is alles wat ik wel eens doe. Nooit anders gedaan ook, ik ben één keer op mijn 15e uitgegaan met een vriendin en ik geloof in totaal 3 keer met mijn zusje mee omdat ze zei dat het zo leuk was waar zij naartoe ging. Maar ik vind er gewoon niks aan.

8. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik denk zo 4 à 5 keer per jaar, maar meestal is dat met een reden:
    Trouwfeest of ronde verjaardag, dan genieten we die avond/nacht echt als paar en niet als "ouders".
    Maar daar blijft het eigenlijk ook bij...

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Samen uiteten en naar de bioscoop misschien twee keer per jaar. Naar de kroeg zo'n 4x per jaar, vooral met de kermis is dat...wel spreken we regelmatig ergens thuis met vrienden af, hapje/drankje/spelletje, en dan wil het nog wel eens nachtwerk worden.

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hier sluit ik me bij aan, al gaan we nog wel (te weinig) uit eten samen en eet ik wel buiten de deur met vriendinnen.
    Met het echte stappen heb ik het wel gehad.

11. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    #51 RachelleNM, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    De laatste twee maanden doen mijn man en ik eigenlijk best veel, maar dat is met de gedachte 'nu kan het nog, laten we er nog even van genieten met zijn tweetjes' in ons achterhoofd. We hebben twee dagen een hotelletje gepakt, vorige week wezen lunchen, een keer heerlijk gaan zwemmen en morgen gaan we naar de bios (deadpool, yeah :D). Ohja en hij is afgelopen weekend lekker met z'n broers gaan gamen.

Maar normaal gingen we eens per maand uit eten en ook ongeveer met die frequentie naar het café met vrienden.

Edit: echt stappen en zuipen heb ik niet meer gedaan sinds ik 17 ben. Heeft me eigenlijk nooit getrokken, dat lallend over straat enzo :p

12. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Eigenlijk standaard eens in de maand uit eten of een biosje. Echt de kroeg in was aug vorig jaar saampjes

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik zak ongeveer 1x per maand wel met vrienden door. Samen eigenlijk zelden want ga er geen oppas voor regelen.
    Uit eten doen we meestal met het hele gezin aangezien onze kinderen dat net zo leuk vinden als wij en we ze echt overal mee naar toe kunnen nemen.
    1 of 2x per jaar gaan we echt samen een avondje weg. Of juist overdag in een vakantie als de kids naar de BSO zijn.

14. Gaby123

Gaby123 Niet meer actief

Ik denk dat ik eens in het half jaar savonds uit eten ga met vriendinnen. Met m'n man eigenlijk nooit, dan bestellen we liever uitgebreid sushi. In de kroeg ben ik al zeker 8 jaar niet geweest, dat vind ik zo zonde van het geld. En al die lallende stinkende mensen, jakkie :p.

Daarentegen ga ik wel regelmatig lunchen met vriendinnen, man en/of kinderen. We sporten allebei veel en gaan vaak op vakantie.
    We hebben geen vaste oppas, maar mn moeder komt wel eens oppassen als ik savonds wil sporten (man werkt veel savonds).

15. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij nooit eigenlijk, echt nooit. Kan mijn kinderen ook niet zomaar kwijt met zijn drieen. Ach onze tijd komt wel weer.

16. Joopi

Joopi Lid

7 dec 2015
    32
    0
    0
    St. Juttemis
    Ik ga 2x per maand uit met vriendinnen. En dan zijn we ook pas om 5/6 uur thuis 's ochtends. Mijn man houdt hier niet zo van. Daarnaast gaan wij regelmatig naar de bios, etentjes en lekker doorzakken met onze buren. Ik houd ervan, gezellig!

17. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Nooit omdat ik me kinderen niet achter wil laten en heb niet zo snel oppas.ga weleens na een vriendin eens in de 2 maanden wat drinken samen that's it.

18. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Hier hetzelfde, heb ook niet echt het gevoel van gemis.
    Ik vind het fijn om samen met mijn gezin/kindjes van alles te ondernemen :D

19. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier een keer in de zoveel tijd. 1 keer per jaar hebben we een festival hier in de buurt waar we graag heengaan. Eerste jaar na de geboorte van de oudste en jongste overgeslagen maar dit jaar wel weer. Gaat zich ook echt om het feit dat je veel bekenden tegenkomt. Gewoon leuk. Een keer in de 2 maanden eens samen wat doen, lekker uit eten samen ofzo.. Ik vind het moeilijk om de vooral de jongste weg te brengen als ik het niet nodig vindt hahaha 😁 De oudste gaat graag uit zichzelf logeren bij opa en oma dus we hebben vaker tijd voor onszelf. Maar dan gewoon thuis :) was sowieso al jaren niet meer van het echt stappen in kroegen en dronken over straat zwaaien :D

20. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Zo nu en dan. Eens per jaar een weekendje samen weg. Eens per twee maanden een avondje. Met vriendinnen door de week s avonds eten in een stad tussen onze woon en werkplaatsen in meestal eens per maand ( ik ben niet zo'n vriendinnenmens, ik heb ze maar hoef ze niet wekelijks te zien). En we gaan regelmatig met zn vieren naar een cafe met speeltuin, even koffie drinken of naar de dierentuin. Maar ik moet er niet aan denken dat die ukken overal bij zijn. Dat lijkt me niet gezond.

Deel Deze Pagina