Hier 3 miskramen gehad... Maar dat vind ik persoonlijk minder erg dan er achter komen met de 20 weken echo dat je kindje niet gezond is en het eigenlijk dus een miskraam had moeten zijn.... Ook dat heb ik mee gemaakt. Ons kindje zou nooit een beetje leven kunnen hebben en grote kans dat het een kasplantje zou worden. Na veel onzekerheid en afwachten op onderzoeken met 23 weken en 5 dagen de zwangerschap laten afbreken. Nu toch weer 30 weken zwanger van wat tot nu lijkt een gezonde uk. Zo zie je maar weer dat het echt wel goed kan gaan. Maar je niet te druk stress is ook slecht.
Het zijn cijfers. Hier ook een miskraam gehad na enkele goede echo's. Met precies 12 weken verloren. 2 maanden later weer zwanger en tot nu toe alles goed (even afkloppen).
Hier een miskraam bij 9+4.. die week ervoor een goede echo met kloppend hartje gehad.. en ik ben pas 21 jaar dus heb volgends de cijfers weinig kans. die risico cijfers zeggen dus echt niks vind ik! ben wel direct na de miskraam zwanger geworden weer!
Niet allemaal gelukkig. Tuurlijk is zwanger zijn spannend maar die eerste weken vond ik veruit het minst spannend. Als het niet goed zat had ik liever dat m'n lichaam het snel zou afstoten en dat het tot nu toe allemaal zo vlekkeloos verloopt is gewoon ontzettend fijn. Maar nee, "we" zijn dus niet allemaal als de dood voor een miskraam
Ik heb nog nooit een miskraam gehad. De cijfers zou ik niet weten. Ik ken wel een paar vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad.
Ik ben zoo bang. Had eerst ochtendmisselijkheid. Is alweer weg . Borsten niet meer zo vol en gevoelig. Ik heb minder kwaaltjes, alleen pijn in de onderbuik en de rug blijft..
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en een doodgeboorte met 40 weken. Nu ben ik weer opnieuw zwanger. Tuurlijk is het spannend en ben ik blij dat ik de 12 wekengrens (ook al zegt die mij niet zo heel veel meer) voorbij ben. Maar ik ben de eerste weken echt niet als de dood geweest voor een miskraam.
Ik heb nooit een miskraam gehad. Me moeder had er 6 gehad en een tweeling maar helaas door een domme medische fout destijds werden ze dood geboren. en was als de dood bang dat ik het ook zou krijgen de eerste 12 weken waren echt ENG ik ging huilen en ging bij elke urine verlies naar de wc hopende dat het geen bloed verlies was. Pas met 10 weken en 1 dag toen ik de kleine hevig zag spartelen en zijn hartje hoorde dacht ik ok volhouden lieverd maar we hadden nog 30 weken te gaan.. ik denk zelf persoonlijk dat je je gehele zwangerschap een beetje in angst leeft. Er hoeft niet alleen in de eerste 12 weken iets te gebeuren. Je kan altijd trouwens een pretecho laten maken als je echt bang bent of een dopler kopen zodat je naar het hartje kan luisteren maar dat heb ik zelf niet gedaan. En wat ik je wel als tip geef ga aub niet bij de eerste pijntjes het Internet afstruinen want ik werd helemaal gek en gestresst en dat heeft ook invloed op je kleine. Je kan beter je VK bellen dan dat je iets opzoekt want Internet zit soms met de gekste verhalen. TS gefeliciteerd met je zwangerschap xx
Ik heb in de herfst een missed abortion gehad. Is met 11,5 week weg gehaald dmv curettage. Met 7 weken heb ik een hartslag gezien. Die hele vroede echo's zeggen dus ook niet alles. Nu 13,5 week zwanger en alles lijkt goed te gaan. En nee, zelfs na een slechte ervaring was ik ook niet doodsbang! Als ik zie hoeveel topics jij opent en waar je allemaal mee bezig bent... Srress is bijzonder slecht voor het kindje. Misschien kun je een cursus mindfulness gaan doen of ga de deur uit en ga je met andere dingen bezig houden. Is goed tegen stress en dan gaat de tijd ook sneller. Ik hoop voor het kindje dat jij wat relaxter wordt.
Acht jaar lang zonder aanwijsbare reden niet zwanger geraakt. Geen bevruchting, niks! Nu voor het eerst zwanger, en qua leeftijd al iemand uit een echte risicogroep. So far so good. Meisje moet nog een week of 15 blijven zitten dan maar.