Hoevaak gaat/gaan jullie kindje(s) logeren?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Mell0408, 7 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.977
    17.016
    113
    Vrouw
    Bij mijn schoonvader en z'n vrouw gaat de oudste 1 á 2x in de maand logeren.. hij is daar iedere vrijdag en vraagt bijna iedere week om te logeren :p
    Bij mijn eigen ouders niet heel vaak, meestal in de vakanties..
     
  2. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    De oudste 1x bij mijn schoonouders, maar dat was een "moetje" vanwege de geboorte van zijn broertje want na het avondeten is die begonnen en ik had een medische indicatie voor bevallen in het zkh. Anders hadden we het niet gedaan.
    Mijn idee is, hij mag best logeren op het moment dat hij daar zelf om kan vragen en dat wil. Wat een ander doet moet een ander zelf weten :D Het zijn mijn kinderen en ik heb ze graag bij mij. Dat ik niet kan doorslapen of uitslapen hoort er voor mij gewoon bij. Dat komt vanzelf wel weer als ze ouder zijn. Overigens is mijn oudste een moeilijke slaper en heeft hij veel geborgenheid nodig van ons dus ik doe hem er nu echt geen plezier mee.
     
    Sophy en roever vinden dit leuk.
  3. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43
    Helaas nog nog nooit. Onze dochter is nu bijna 15 maanden, maar het logeren is nog niet van gekomen. Mijn ouders vinden haar nog te klein (geen idee waarom) en mijn schoonmoeder kan haar niet echt tillen dus dat is ook niet zo handig.
    Nu tijdens Corona ziet ze haar grootouders helaas sowieso bijna niet, zij zijn erg voorzichtig.

    Ik vind het wel jammer dat ze nog niet is gaan logeren, zo wordt de stap later alleen maar groter. Terwijl ik als kind echt heel erg heb genoten van logeerpartijtjes, dat gun ik mijn dochter ook natuurlijk. Maar goed, we kunnen niemand dwingen natuurlijk. Dus voorlopig maak ik er geen ding van. Wie weet komt het wel als ze wat ouder is.
     
  4. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.278
    2.178
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Zelden ik denk nog geen 10x in bijna 11 jaar.
     
  5. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ivm mijn nachtdienst elke week 1 nacht
     
  6. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.552
    6.246
    113
    Mn schoonzus en broer laten hun kinderen 1x in de 3-4 maanden (ongeveer) op zaterdag (dan passen mn ouders op en speelt mijn jongste ook bij hun) logeren bij mn ouders, dan wil mn jongste daar natuurlijk ook slapen. Maar verder komt het vrij weinig voor. Laatst wilde ze zelf bij mn ouders logeren, dat is natuurlijk goed. En buiten corona om blijft de jongste daar op de zondag voor/in de vakantie logeren, dan hoeven mn ouders op maandag als ze daar toch altijd is niet zo vroeg op.
    Maar man en ik willen wel elk jaar 2 nachten weg, dus van ons uit is t 1x per jaar. We staan hier beide hetzelfde in gelukkig. Onze tijd komt wel weer als de kinderen wat ouder zijn.
     
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dit idd
     

Deel Deze Pagina