Hoevaak gebruiken jullie de angelsound per week? Ik heb em sinds zaterdag en heb tot nu toe elke dag geluisterd soms wel 2/3 keer. Maar wil nu toch wel ff minder gaan luisteren en heb het dus ook opgenomen. Maar is wel erg moeilijk. Ik heb echt heel veel neiging em te pakken als ik ook maar iets voel. De 1 zeg wel dat het schadelijk is en de ander juist helemaal niet, en op de site van angelsound staat ook dat het niet schadelijk is. Dus hoevaak per week gebruik jij je angelsound?
ik gebruik hem om de dag ofzo, net wanneer ik zin heb. in feite is het een soort microfoon dus zie niet in hoe die schadelijk kan zijn. denk wel dat de kleine het irritant vind als je steeds op je baarmoeder drukt maar verder zie ik het kwaad niet. ze zeggen wel dat je je te snel zorgen kan gaan maken als je het hartje niet kan vinden maar ik probeer het dan later nog een x.
Ja de keren dat ik 2 keer per dag luister komt omdat ik onzeker ben... heb ik net de angelsound weggelegd dan twijfel ik weer of het wel echt het hartje was pfff maar heb het nu opgenomen en ff aan de oktobermamas laten luisteren en het is echt het hartje.
Mijn vlk heeft gezegd dat de angelsound schadelijk is en het kindje er ook last van heeft. Dus sinds dien gebruik ik hem helemaal niet. Gebruikte m daarvoor 1x per week ongeveer. Al kan ik me niet voorstellen dat de baby daar last van heeft. En weet niet hoe ver je bent, maar snap wel dat als je je kindje nog niet voelt bewegen je sneller de neiging hebt de angelsound te pakken. (had ik wel iig)
In het begin (vanaf een week of 10) om de dag een minuutje ofzo en sinds ik de kleine voel bewegen bijna niet meer. Alleen als ik een tijdje niks gevoeld heb.
In het begin (vanaf een week of 10) om de dag een minuutje ofzo en sinds ik de kleine voel bewegen bijna niet meer. Alleen als ik een tijdje niks gevoeld heb.
het kost me al 10 min om de kleine te vinden hahaha de meningen zijn er over verdeeld, maar als die echt schadelijk was dan zouden ze dat zowel op de website moeten zetten of uit de handel halen.
Ik denk niet dat ze het dan uit de handel moeten halen als het schadelijk is, want dan zouden er heel veel dingen uit de handel gehaald moeten worden omdat ze schadelijk voor de kleine zijn. Ik heb ook gehoord dat het door de geluidstromen niet heel goed is, maar als je het 1x per week doet dat het niet erg is. Ook kan het geluid vervelend zijn voor de kleine. Heb er zelf ook 1 gekocht, maar die moet terug want hij doet het niet. Had m op mn eigen hart uitgeprobeerd omdat ik m toch nog niet kan gebruiken. Wilde wel weten of ie goed was...niet dus
Hey Roos, ik gbruik hem bijna elke dag. Het apparaat versterkt alleen het geluid, je moet het zien als een microfoon en die is ook niet schadelijk. Geen zorgen maken hoor!!
Ik gebruikte 'm 1x per week en dan max een minuut. Ik vond het erg prettig om het hartje even te horen, zeker in de periode dat je je kleintje nog niet voelt bewegen. Het stelde mij dan echt gerust om even dat hartje te horen. Een gestresste mamma die zich zorgen maakt, is ook schadelijk voor de beeb..... Toen ik de baby goed ging voelen, gebruikte ik 'm bijna niet meer. Maar ik moet zeggen dat het ook leuk is even te luisteren als je baby lekker aan het gymmen is...
ik had de angelsound pas met iets van uhhh 14-15 weken in huis. maar heb het maar 3 keer gebruikt heel eventjes. nu gebruik ik het helemaal niet meer. (31 weken) er wordt gezegd dat de geluidstromen idd niet goed zijn. niet dat het meteeeen schade zou kunnen aanrichten maar ze vermoeden dat het op langer termijn wel zo zou kunnen zijn. en tjah dat ze het uit de handel zouden halen omdat het schadelijk is..hoevaak is het wel niet voorgekomen dat er een product op de markt kwam dat achteraf toch schadelijk bleek te zijn? afgelopen week nog..werden alle hydroxycut pillen uit de schappen gehaald omdat ze toch ontzettend schadelijk bleken te zijn. zijn mensen aan overleden (ze worden al een hele tijd verkoch) en guess what...hier in nederland staan ze toch echt nog steeds in de schappen hoor. dus dat van..het is niet schadelijk anders werden ze niet meer verkocht vind ik een beetje slap.