Meestal 1x, maar de handdoek waar ik mijn haren mee gedroogd heb gebruik ik de dag er na om mijn lijf mee te drogen.
Oh, ken je die Dyson turbo handdrogers? Dat lijkt me echt handig zoiets... Even door de windtunnel en klaar...
Hier na 1 x de was in, GATVER! moet er niet aan denken om een handdoek vaker te gebruiken... dan maar wat vaker een wasje draaien als je handdoeken tekort komt
Even een oprechte vraag hoor Nu ben ik best snel vies van dingen. Maar je komt toch schoon uit de douche? Of douche jij je met modder
Nee douche niet met modder nee, maar om nou een vieze natte handdoek weer ergens te laten opdrogen en vervolgens weer opnieuw te gebruiken benk geen fan van Heerlijk lekker fris ruikend handdoekje als je uit de douche kom vindt ik wel zo fijn
Ik gebruik hem 1x, en ga er ook op staan dus dan is het niet zo fris om hem nog een keer te gebruiken. Ik pak wel altijd een kleintje. Als ik mijn haren was pak ik een extra handdoek voor mijn haar, die gaat op mijn kussen en die gebruik ik de volgende dag wel weer bij het douchen. Overigens vind ik het echt niet vies om een handdoek meerdere keren te gebruiken. Scheelt ook een hoop was!
tenzij jij vies uit de douche komt, wordt jouw handdoek niet vies, alleen nat. Je neemt daarmee de druppels en geur van je douchegel af van je lichaam. Na het drogen ruikt de handdoek vaak juist naar de shampo/ douchegel. wij gebruiken handdoeken 2x. Badcapes van kids 2 a 3 keer. Hun haar en voeten droog ik af met hydroluiers, die gaan dan meteen in de was. wij hebben overigens een aparte handdoek waar we op gaan staan na het douchen. Die hangt standaard over de douchecabine en gaat 1x per week in de was.
Serieus? Kom jij weer smerig onder de douche vandaan dan? Ik gebruik hem ongeveer een maand... totdat er van die zwarte spikkeltjes opkomen. Dan pak ik een nieuwe....