Ik gebruik de angelsound ongeveer vier keer per week. Hooguit een minuutje luisteren en we zijn weer gerustgesteld. Vanaf ongeveer 12 weken hoorde ik ons sneltreintje voor het eerst. @ Dazwa en cygnet. Ik heb ook een voorliggende placenta (placenta preavia totalis) en ik snap niet helemaal waarom een voorliggende placenta lastig zou zijn met het hartje luisteren? Of heb ik iets gemist bij de gynaecoloog?! Het is hier in ieder geval geen enkel probleem met luisteren en beeb voelen. Edit cygnet bedoel je niet dat de placenta aan de voorkant (buikzijde) ligt in plaats van een voorliggende placenta (placenta die voor de baarmoedermond ligt)? Is nogal een verschil
Ivm 2 eerdere mk gebruikte ik hem om de dag. Met een week of 16 heb ik hem weggedaan omdat ik er zelf gek van werd
ja klopt ik had ook een placente die tegen de voorwand aan lag en daardoor was het vaak lastig om te horen waar die zat. heeft ook te maken met je laagje vet wat je hebt hqhahahaha die had ik wel op het einde ..... je voelt dan ook je beeb veel later er zit gewoon een groot kussen tussen.