Ik was erg ongeduldig. Ik heb op een zaterdag getest. De test streep was al direct zichtbaar, maar er kwam geen tweede streep dus ik heb de stick weggegooid. Toen ik maandag weer ging testen omdat ik nog neit ongesteld was geworden was ik weer ongeduldig. Ik zag niet direct een tweede streepje en heb even zitten balen op de pot. Vlak voordat ik het stickje weg wilde gooien keek ik nog een keer en toen zag ik een heel licht streepje!!! Toen ik de stick van zaterdag ging opzoeken zag ik daar ook een licht streepje. Dom van me. Ik heb toen wel nog een clearblue test gedaan omdat ik het streepje wel heel licht vond en nog een keer, omdat mijn vriend niet overtuigd was haha. Maar daarna niet meer. De misselijkheid is ook al een duidelijk signaal.
ik heb ook 2 testen gekocht,die van de kruitvat. de eerste was op vrijdagmiddag en die was duidelijk positief,toen las ik in de bijsluiter dat ochtendurine het beste is,dus zondagochtend(zaterdag was ik al naar de toilet geweest) nog een test gedaan,en dat was overduidelijk hoor.....
Ik ben te nuchter om veel testen te doen. Zonde van het geld ook Bij m'n vorige zwangerschap heb ik 1 test gedaan. En nu weer 1 zelf, daarna heeft Moeders voor Moeders er nog eentje gedaan.
Ik heb gewoon 1 test gedaan...Die was knalpositief. Nou, positief is positief toch? Heb er nooit aan gedacht meer testen te gaan doen
uhmmm*schaam* een stuk of 20 haha ik had 4 dagen voor me NOD getest en kon het maar niet geloven haha.
ik had de eerste test gedaan op 23 februari in de middag....kwam maar niks tevoorschijn dus weggegooid,toch nog om 12 uur s'nachts gekeken en zag een heel licht streepje! tweede test gedaan op 24 februari om 05.45 uur(hoezo in spanning haha) en twee dikke vette strepen,maar geloven nee.....dus in de middag nog 1 test gedaan en daar was in het testvenster eerder een streep dan in het andere venster dus hartstikke zwanger!! maar echt geloven kon ik pas met de echo hahaha en soms zit ik nog steeds van IK...?!! Zwanger?!!! maar positief is positief dus geniet van je zwangerschap!
in de maand dec kregen we te horen dat we aan de ivf/icsi moesten en op de natuurlijke manier niet zwanger konden worden. in januari bleef mijn menstruatie uit. Toch maar een testje aangezien ik voor echo naar ziekenhuis moest. ZWANGER toen nog een cb:digitale... de dag erna nog een test, de dag erna weer... de dag erna nog een cb digitale (met indicator) en daarna nog één.. ik kon het NIET geloven... toen MvM nog een... wat een wonder.....(en heel veel testen dus..)
Ik heb twee testen gedaan van KV (2 voor 5). De volgende dag nog een clearblue met zwangerschapsindicator, omdat ik niet precies wist hoe lang ik zwanger was. (Die test klopte trouwens!) En twee weken later is moeders voor moeders nog langs geweest en heb ik nog een test van hun gedaan. Na in totaal vier testen geloofde ik het eindelijk, haha.
Bij deze zwangerschap heb ik 1 test gedaan...was gelijk knalduidelijk dus verder testen was niet nodig
Ik heb 1 dag na mijn NOD een kruidvattest gedaan en die was overduidelijk positief. In die week heb ik wel een bloedonderzoek bij de ha laten doen, om zeker te zijn en om een afspraak bij de gyn te kunnen maken.
Ik had ook kv2v5 dus heb ze alle 2 gedaan wel met een dag ertussen. De eerste was al positief, en de 2e was nog duidelijker. Ik denk dat als je er meer gaat doen, en het streepje iets lichter is dan eerst, je toch alleen maar zorgen gaat maken.
Ik heb 3 keer getest. 1e test was licht positief van CB, dus we twijfelde heel erg en het was op een zondag dus er waren hier in de buurt geen winkels open. Daarna nog 2 testen van 2v5 van kruidvat er tegen aan gegooid en toen wisten we het zeker. Maar dan nog blijft het onwerkelijk.
ik heb denk ik een stuk of 7 testen gedaan. elke dag een kv 2v5 vanaf 2 dagen voor nod tot 2 dagen erna. en heb ook clear blue met indicator gedaan... eerst had ik 1-2 weken... toen 2-3 en kon me een week daarna niet inhouden want wilde ook die 3+ zien... echt geldverspilling, maar vond het zo leuk!
Hmm, volgens mij ben ik een uitzondering Ik heb echt ontelbaar veel keren getest met zo'n beetje alle merken die verkrijgbaar zijn... Ik was zo verschrikkelijk onzeker, de positieve testen gaven me toch een prettig gevoel.
heb 6 testen gedaan en allemaal negatief (wel verspreid over 2 maanden hoor) uiteindelijk toen ik nog steeds de wc elke dag van binnen zag maar eens naar de ha en daar nog een test gedaan op verzoek van hem en ja hoor hartstikke zwanger. maar ja hoelang was daarna de vraag. volgende dag echo en wat bleek, was al 3,5 maand zwanger had niks met de testen te maken blijkt achteraf maar met mij, in mijn urine zaten zo weinig hormonen dat het via een test heel moeilijk was te ontdekken. laten voor de fun een test thuis gedaan en toen was ie wel positief
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb bij Milan 1 x getest, maar dat was bij 6 weken, dus was wel duidelijk genoeg (was dus ongepland, daardoor kwamen we er pas later achter). Tweede keer heb ik ook 1 x getest, weer meteen een knaltest. Derde keer heb ik 2 x getest, ik had zo'n pakje van 't kruidvat 2v5, dus zonde om die ene in de kast te laten liggen. En de eerste test was niet superduidelijk (al kon je de streep wel gewoon goed zien hoor). Ik zie 't nut van heel vaak testen ook niet echt in, het kost een hoop geld en je wordt er (volgens mij) alleen maar onzeker van!
Ik deed 2 testen ( vrijdagavond) omdat ik niet KON geloven dat ik zwanger was --> slikte de pil. Dat waren de gewone testen met 2 streepjes. Na het weekend maandag ging ik naar de HA die zei: je mag morgenochtend met je ochtendurine nog wel ff langskomen om nog eens te kijken of het zo is, maar ik denk dat dat niet nodis is aangezien ik je "klachten" zo hoor. Dat heb ik niet gedaan, maar heb wel diezelfde dag een digitale test gekocht om te zien hoe lang ik al zwanger was. Dus hier 3 testen gedaan. En twee weken later bevestigde de VK met een echo dat ik al 12 weken zwanger was nooit iets van geweten op dat moment, alleen als ik terug denk past alles waar ik toen last van had niet onder de noemer stress en druk, maar zwanger hahah xx