Ik heb zelf één keer getest, die was positief en dat kon ik niet geloven . De volgende dag hadden we evaluatiegesprek in het ziekenhuis, daar ook getest en daar was hij ook positief. Afgelopen vrijdag is MvM geweest en die hebben ook getest .
dit keer zo'n 8 testen 8- 10dpo met kv2v5 sochtends en smiddags (was smiddags duidelijk, sochtends op 8 en 10dpo negatief) op 14 dpo 2 clearbluetesten
Euh, 1 keer? Positief is positief....Ik had beide keren wel knaltesten, misschien dat dat scheelt (laat getest ivm vakantie beide keren)
natuurlijk is positief positief, maar kan me goed voorstellen dat je nog een keer wil testen hoor! haha.. ik heb denk ik wel 4x getest
Ik heb 3 vroege miskramen gehad waarbij ik 2 of 3 keer had getest en waarbij ik aan de testen kon zien dat het niet goed ging (streepje werd lichter ipv donkerder). Daarna een zwangerschap die wel goed leek te gaan, ik denk dat ik daar een keer of 6 heb getest om dat streepje donkerder te zien worden. Helaas bleek dat bij de echo met 10 weken toch een Missed abortion te zijn geweest. Wrs heeft het hartje nooit geklopt en is het met een week of 6 a 7 gestopt met groeien. Nu weer zwanger, en maar 1 keer getest 2 dagen na NOD (omdat vaker testen dus toch blijkbaar ook niets zegt) Bij de echo met 7,5 weken bleken er maar liefst 2 hartjes te kloppen!
bij mijn eerste zwangerschap kon ik niet stoppen met testen heb er ruim 12 gedaan volgens mij hihi nu heb ik er 2 gedaan en dat vind ik genoeg. ik zal er nog eentje krijgen van MvM wanneer ze komt maar zelf ga ik niet meer testen.
2 keer thuis getest maar omdat het zo ongelooflijk was (mijn vriend heeft bijzonder slecht zaad en we zaten al in het orienterende gedeelte van IVF) ben ik ook nog bij de ha geweest toen hij het vertelde geloofde ik het pas
ik heb eerst met kv 2v5 getest, ligt positief, toen clearblue. Die gaf zwanger aan, paar dagen later 2de test uit het doosjes van 2v5, knal positief. uiteinde,lijk de test van mvm gedaan, en die kleurde ook prima!
Bij Thirza een stuk of 7, de laatste was pas positief (19 dagen overtijd). De volgende zwangerschap 2: eerste was enkel positief na afleestijd. Beide keren geen behoefte gehad om na een positieve test nog door te testen. Derde keer maar 1 keer getest, dag voor NOD al goed positief. Vierde keer ook maar 1 keer getest, 2 dagen overtijd. Ging toen 's avonds gelijk al mis. Nu heb ik tot aan de eerste echo om de dag getest, maar dat was meer om in de gaten te houden of mijn HCG wel bleef stijgen, omdat ik aan de utrogestan zit en daardoor een miskraam sowieso al niet heel spontaan op gang gaat komen en ik weinig zin had om weer een paar weken te denken dat ik zwanger ben, terwijl dat niet zo zou zijn. Nou zeggen donkerder wordende testen niet zo veel, (eerste 2 miskramen waren missed aboprtions), maar lichter wordende testen zouden iig wel voor de echo aan al duidelijkheid hebben gegeven. Hoop nu nooit meer te hoeven testen
Allereerst: Gefeliciteerd!! Ik heb 2x getest, wel meteen achter elkaar haha. Eerst met een goedkope test en vervolgens met die digitale van clearblue..