Overstappen naar Friso intensief hypoallergeen

Discussie in 'Voeding' gestart door Patricia1983, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hallo,

In overleg met de kinderarts van onze dochter is Tara vandaag begonnen met andere voeding. Zij krijgt nu Friso intensief hypoallergeen. Hiervoor dronk zij Friso normaal. Omdat zij al een aantal weken (2-3 weken) slecht drinkt, wil de kinderarts dit proberen. Hebben jullie tips/ervaringen hiermee? En hoelang duurt het voordat ze weer beter gaat drinken?

Ben benieuwd.

Liefs

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn zit ook op de friso intensief. Niet vanwege het slechte drinken, maar vanwege koemelkallergie.

Ze zullen wat aan de smaak moeten wennen, het is bittere melk. Als dat een probleem geeft, zou je rustig op kunnen bouwen met een schepje per dag.

3. hier onze youri drinkt dit ook goed weg,maar wij hebben dit omdat ik van borstvoeding ben overgestapt,omdat dit niet echt wilde lukken,en dit niet meteen heel zwaar op zn maagje lag.hij poept en plast heel netjes en de poep ziet er goed uit kwa kleur enzz.

groetjes krulliewullie :)

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wij hebben het ook gehad voor milou ivm Eczeem, waarschijnlijk ook door koemelkallergie. Wel wat bitterder maar goed te doen. Ik vond wel dat ze er niet genoeg aan had, net of het hele lichte voeding is. Huilen na de fles omdat ze nog honger had enzo. Nu zijn we op de allergy care van friso
    Ik denk wel dat je het vrij snel moet merken dat ze beter drinkt..succes!

5. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Tara drinkt nog steeds niet genoeg. Gemiddeld 110-130cc per flesje (5 voedingen per dag). Ik hoop echt dat de voeding aan zal slaan. Ze heeft nog steeds eczeem op haar handjes en polsjes. Ook begint ze sinds gisteren te hoesten en is ze erg snotterig. Zou dit met een allergie te maken kunnen hebben?

Groetjes

Deel Deze Pagina