Hallo iedereen, Ik zou graag wat vergelijkingsmateriaal willen mbt het verschonen van de luier en hoe vaak jullie dit doen. Vigo plast en poept heel veel en ik moet zeker elk 1,5 a 2 uur zijn luier verschonen. Schiet het er binnen die tijd een keer in, heeft hij 9 van de 10 keer een doorgelekte luier en is alles nat en/of vies. Het ligt niet aan het soort luier, want hij heeft dit tot nu toe met elke luier wel gehad. Plast en poept hij nu gewoon (te) veel? Of hebben meerdere moeders hier last van? Alvast bedankt!
Mijn zoontje is 9 maanden en krijgt een stuk of 5/6 luiers op een dag (ligt er een beetje aan hoeveel meneer die dag poept )
Als er geen poepluiers extra bijzitten, dan zo'n 3 a 4 keer per dag, dus om de 5-6 uur. En soms is de luier dan nog niet eens echt vol.
Milan is nu 12 weken en wij zitten op 12 tot 14 luiers per dag, bij elke voeding een schone en tussen de twee voedingen nog een schone. Hij poept/plast ook erg veel. Maar volgens mij is dat bij deze leeftijd wat "normaler".
Xavièr is 1 jaar en ik verschoon hem ongeveer 6 keer per dag. na 1,5 uur is zijn luier echt nog droog, terwijl hij normaal drinkt & eet.
Ik gebruik er meestal 5 per dag. Amy poept 2x per dag en meestal als ze net een schone aan heeft haha.
Zo vaak als nodig is Geen idee, de ene dag 5 keer en de andere dag 9 keer. Ik tel het eerlijk gezegd niet.